Patrząc na statystyki, można powiedzieć, że Polacy kupują przede wszystkim piwo z wielkich koncernów. Oddolnie trwa jednak piwna rewolucja robiona przez małe, niszowe browary. O tym, jak dokładniej przebiega ten proces, rozmawiali uczestnicy spotkania Komu Komunikacja, które poświęcone było rynkowi browarniczemu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
– Warzyliśmy dwa tysiące litrów piwa miesięcznie. Przez rok tyle, ile Żywiec warzy w jedną warkę – tak Tomasz Rogaczewski opisywał początek działalności browaru Pracownia Piwa. Warka to miara oznaczająca porcję piwa uzyskanego z jednego warzenia. Liczba warek ugotowanych w ciągu doby lub całego roku określa zdolność produkcyjną danego browaru.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.