Co nas kręci w piwie? Kilka słów o piwnym marketingu i piwnej reklamieCo nas kręci w piwie? Kilka słów o piwnym marketingu i piwnej reklamieCo nas kręci w piwie? Kilka słów o piwnym marketingu i piwnej reklamieCo nas kręci w piwie? Kilka słów o piwnym marketingu i piwnej reklamie
Ten napój kojarzy nam się bardzo pozytywnie (fot. Pixabay)

Co nas kręci w piwie? Kilka słów o piwnym marketingu i piwnej reklamie

Co nas kręci w piwie? Kilka słów o piwnym marketingu i piwnej reklamie
Tomasz Prośniak

Tomasz Prośniak

-

promotor marki miejsca, bloger, PiwnyMarketing.pl

Tomasz Prośniak

Tomasz Prośniak

promotor marki miejsca, bloger
PiwnyMarketing.pl

Od ponad 10 lat związany z marketingiem terytorialnym oraz promocją miast i regionów. Planuje i koordynuje media w jednostce samorządowej. Od wielu lat współpracuje z mediami regionalnymi i ogólnopolskimi przy kampaniach promocyjnych.Z wykształcenia dziennikarz i politolog. Fan marketingu sportu, świata mediów, nowych technologii i reklamy. W 2019 r. założył blog PiwnyMarketing.pl.

Piwo to dla niektórych magiczne słowo, jednak piwo piwu nierówne. Kiedyś w Polsce nikt nie posługiwał się określeniami piwo rzemieślnicze czy kraftowe. Ale wraz z piwną rewolucją, która w naszym kraju przypada na lata 2010–2012, podejście konsumenckie zmieniło się diametralnie. Dużą w tym rolę odegrał marketing.

Piwo najczęściej powstaje z czterech surowców: wody, słodu, chmielu i drożdży. Piwo się warzy, a nie waży – rdzeń słowa stanowi cząstka „war” o znaczeniu „wrzątek”. Dziś warzenie kojarzone jest bardziej z warką, czyli porcją piwa uzyskaną z jednego warzenia.

Warto pamiętać, że piwo to nie zupa chmielowa, jak nieraz można usłyszeć np.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się