Zmieniliśmy wszystko, nie zmieniając nic. Rewolucje według Carlsberga i innych znanych marekZmieniliśmy wszystko, nie zmieniając nic. Rewolucje według Carlsberga i innych znanych marekZmieniliśmy wszystko, nie zmieniając nic. Rewolucje według Carlsberga i innych znanych marekZmieniliśmy wszystko, nie zmieniając nic. Rewolucje według Carlsberga i innych znanych marek
Wysłuchaliśmy waszych opinii. Teraz... coś zmienimy (fot. kadr ze spotu)

Zmieniliśmy wszystko, nie zmieniając nic. Rewolucje według Carlsberga i innych znanych marek

Zmieniliśmy wszystko, nie zmieniając nic. Rewolucje według Carlsberga i innych znanych marek
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Cztery połączone pierścienie, trzy paski albo „prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”. Cechy charakterystyczne marek bywają balastem, gdy nadchodzi potrzeba modyfikacji wizerunku. Ale nie dla tych, którzy umieją podejść do nich elastycznie.

„Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie” to Carlsberg – każdy powiąże slogan z marką. Tym bardziej mogła dziwić niedawna aktywność na tweeterowym profilu tego piwa. Promowano bowiem wypowiedzi użytkowników, którzy nie szczędzili słów krytyki wobec produktu. Smakuje jak „kostka klozetowa po ciężkim tygodniu”, „czerstwe paluszki” czy „szczyny szatana”.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się