Cztery połączone pierścienie, trzy paski albo „prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”. Cechy charakterystyczne marek bywają balastem, gdy nadchodzi potrzeba modyfikacji wizerunku. Ale nie dla tych, którzy umieją podejść do nich elastycznie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
„Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie” to Carlsberg – każdy powiąże slogan z marką. Tym bardziej mogła dziwić niedawna aktywność na tweeterowym profilu tego piwa. Promowano bowiem wypowiedzi użytkowników, którzy nie szczędzili słów krytyki wobec produktu. Smakuje jak „kostka klozetowa po ciężkim tygodniu”, „czerstwe paluszki” czy „szczyny szatana”.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |