1 0 0 0 0 14.03.2019Prawie wspaniała love story w kampanii BiancoDuński sklep internetowy z obuwiem Bianco rozpoczął kampanię pod hasłem „Step out of your head”. W jej ramach powstał kilkuminutowy film, którego akcja toczy się w windzie.
0 1 0 0 0 14.03.2019Cyberbarometr – badanie bezpieczeństwa cybernetycznegoCyberprzestępczości obawia się 46% respondentów badania Cyberbarometr. Zaniepokojenie zagrożeniami cyber wrasta do 49% wśród osób, które mają rodziców w podeszłym wieku, a do 54% wśród badanych wychowujących dzieci. Badanie zostało przeprowadzone w dziewięciu krajach na zlecenie Europ Assistance.
0 0 0 0 0 13.03.2019Konferencja PRday – wyzwania i zagrożenia współczesnej komunikacji13 czerwca w Warszawie grono ekspertów z branży public relations podzieli się wiedzą na temat wyzwań i zagrożeń współczesnej komunikacji i PR.
0 1 0 0 0 13.03.2019Rusza Społeczna Pomoc KomunikacyjnaStartuje Społeczna Pomoc Komunikacyjna – projekt wolontariackiego wsparcia organizacji społecznych. Fundacja Głośniej, inicjator akcji, zaprasza profesjonalistów komunikacji do kreatywnego udziału w ulepszaniu świata.
0 1 0 0 0 13.03.2019Facebook zastąpi wskaźnik dopasowania reklam trzema nowymi miarami30 kwietnia Facebook wycofa wskaźnik dopasowania reklam (Relevance Score). Zastąpią go trzy nowe, bardziej szczegółowe miary.
1 0 0 0 1 13.03.2019Nikolaj Coster-Waldau z „Gry o tron” w reklamie L’OréalMarka L’Oréal rozpoczęła globalną kampanię kosmetyków dla mężczyzn z serii Pure Charcoal. W spocie wystąpił Nikolaj Coster-Waldau grający w serialu „Gra o tron”.
0 1 0 0 0 13.03.2019Drukarnia internetowa Chroma wspiera NGO przy kampaniach dotyczących 1%Drukarnia internetowa Chroma przygotowała specjalną ofertę dla organizacji pożytku publicznego. Druk m.in. ulotek związanych z kampanią 1% może być dla nich o ponad połowę tańszy.
0 1 0 0 0 13.03.2019Blik wprowadza płatność z banera reklamowegoZakup bezpośrednio z banera reklamowego, który może być wyświetlany na dowolnej stronie internetowej – to nowe rozwiązanie wprowadzone przez Blik. Pierwsze wykorzystanie takiego sposobu kupowania Polski Standard Płatności, operator tego systemu, udostępnił w ramach wspólnej akcji z WWF Polska.
0 2 0 0 0 13.03.2019Mastercard Polska krzyżówką walczy z fałszywym wnuczkiemMastercard Polska przygotował kampanię mającą na celu ochronę seniorów przed oszustwami na tzw. legendę. Wyłudzanie od osób starszych ich oszczędności prowadzone jest często metodą zwaną potocznie „na wnuczka”. Aby walczyć z tymi przestępstwami, marka przygotowała specjalną krzyżówkę.
1 0 0 0 0 13.03.2019Goethe-Institut inicjuje kampanię „Czytasz i wiesz” przeciw fake newsomJeszcze niedawno nikt o nich nie mówił. Dziś wydaje się, że są wszędzie – fake newsy. O co tu dokładnie chodzi? I jak oprzeć się medialnym manipulacjom, nie popadając przy tym w paranoję? Goethe-Institut zainicjował projekt „Czytasz i wiesz”, który ukazuje różne aspekty zagadnienia fake newsów i proponuje rozwiązania ułatwiające świadome korzystanie z mediów.