0 1 0 0 0 14.08.2019Legia Warszawa i Cashback World przedłużają umowę sponsorską na kolejne dwa lataLegia Warszawa i MyWorld Poland podpisały kolejną, dwuletnią umowę. Na jej mocy operator międzynarodowego programu partnerskiego Cashback World będzie oficjalnym sponsorem klubu do końca sezonu 2020/21.
0 11 0 0 0 13.08.2019„Historie tworzą się tutaj” – Lublin podsumowuje kampanię promocyjnąLubelski urząd miasta przeprowadził kampanię w social media wykorzystującą kolaż. Działania promowały ofertę turystyczną i kulturalną Lublina w kontekście jubileuszu 450-lecia zawarcia Unii Lubelskiej.
0 2 0 0 0 13.08.2019Co jest ważne dla Polaka przy zakupie zegarka? Badanie Kantar PolskaPolacy coraz częściej traktują zegarek na rękę w kategoriach biżuterii i dodatku do stylizacji – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Kantar na zlecenie Timex Polska. Jeszcze kilkanaście lat temu najważniejszą cechą przy wyborze zegarka była jego dokładność. Obecnie największą uwagę zwracamy na wygląd. Trend ten jest szczególnie widoczny wśród ludzi młodych.
0 1 0 0 0 13.08.2019Producent słodyczy ETi wybiera Gong do obsługi w PolsceETi European Food Industries rozstrzygnęło przetarg na agencję reklamową. Za strategię, kreację i realizację kampanii w ramach prowadzonych działań promocyjnych firmy w Polsce odpowiedzialna będzie niezależna agencja kreatywna Gong.
0 8 0 0 0 13.08.2019„Na zawsze razem” – kampania marki Umbro w industrialnych dzielnicach polskich miastMarka odzieży sportowej Umbro rozpoczęła akcję wizerunkową. W industrialnych dzielnicach największych polskich miast pojawiły się plakaty z bohaterami kampanii „Na zawsze razem”. Kreacje można zobaczyć m.in. w Krakowie-Nowej Hucie, Łodzi-Widzewie i katowickich Bogucicach.
1 1 0 0 0 13.08.2019„Dzielenie się czyni nas lepszymi” – Ariel w brazylijskiej kampanii stawia na równouprawnienie płciMarka środków do prania Ariel (P&G) rozpoczęła w Brazylii kampanię, w której zwraca uwagę na potrzebę partnerstwa w związkach. Spot zachęca partnerów, by równo dzielili domowe obowiązki.
0 0 0 0 0 13.08.201933 mln zł kary dla UPC za klauzule niedozwolonePrezes UOKiK uznał za niedozwolone klauzule stosowane przez UPC. Zakwestionowane postanowienia dotyczą m.in. możliwości jednostronnego podwyższania abonamentu za kablówkę oraz zmiany istotnych warunków w wykonywanych umowach. Kara to prawie 33 mln zł i nakaz zwrotu niesłusznie naliczonych opłat.
1 6 0 0 0 13.08.2019Taniec nowoczesny w jesiennej kampanii CCC „Youngsters 2019”Jesienny sezon 2019 marka CCC rozpoczyna kolejną odsłoną komunikacji „Youngsters” kierowanej do młodych odbiorców. Główne hasło kampanii brzmi: „Najlepsze sportowe marki teraz w CCC”.
0 5 0 0 0 13.08.2019Raport IMM: W branży telekomunikacyjnej najwięcej w lipcu zainwestowano w reklamę PlusaInstytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży telekomunikacyjnej w lipcu 2019 r. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 78,1 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
0 1 0 0 0 13.08.2019AmRest rozpoczyna współpracę z Leo Burnett WarszawaAmRest rozstrzygnął trwający od kwietnia przetarg na obsługę budżetu reklamowego na zrealizowanie kampanii. Wygrała go agencja Leo Burnett Warszawa.