0 1 0 8.07.2020Saatchi & Saatchi zamiast PZL – Wedel wybrał agencję kreatywnąZakończył się przetarg na obsługę marki E.Wedel. W ramach procesu, do którego zaproszono najlepsze agencje kreatywne na rynku, wybrano Saatchi & Saatchi. Zaprojektuje ona komunikację wszystkich marek z wedlowskiego portfolio na 2021 r., czyli rok jubileuszu Wedla.
1 1 0 8.07.2020McDonald’s w Szwecji przygotował zestawy Happy Meal dla seniorówChoć w Szwecji nie obowiązywały szczególne obostrzenia z powodu epidemii, wielu seniorów postanowiło pozostać w domach. McDonald’s przygotował dla nich specjalne zestawy Happy Meal.
0 1 0 8.07.2020Green Beauty – nowa strategia marki GarnierMarka Garnier zaprezentowała zobowiązania, które mają minimalizować jej globalny wpływ na środowisko. Inicjatywa Green Beauty to kompleksowa strategia zrównoważonej produkcji, której celem jest dobro natury.
0 2 0 8.07.2020Żubr ponownie znika z etykiet piwa, by chronić zagrożone gatunki zwierzątMarka piwna Żubr wraca z akcją ratowania zagrożonych zwierząt. Tym razem będzie chronić pięć gatunków. Na puszkach i butelkach piwa znajdą się: niedźwiedź, wilk, orzeł, ryś i sóweczka.
0 1 0 8.07.2020„Bitwa o wozy” także w drugiej turze wyborów prezydenckichPodczas drugiej tury wyborów prezydenckich gminy liczące do 20 tys. mieszkańców, w których zostanie odnotowana najwyższa frekwencja wyborcza, otrzymają wóz strażacki. Do wygrania w ramach akcji „Bitwa o wozy” MSWiA tym razem będzie 49 pojazdów.
1 1 0 8.07.2020„Albo Polska będzie dalej podążała drogą rozwoju, albo Polska będzie z powrotem zwijana”. Kolejny spot wyborczy Andrzeja DudySztab wyborczy Andrzeja Dudy zaprezentował spot zatytułowany „Jaka Polska będzie w przyszłości?”. Prezydent przekonuje w nim, że jeśli wybory wygra jego konkurent, „Polska będzie z powrotem zwijana”. W tle zobaczyć można m.in. ujęcia z Donaldem Trumpem i Arnoldem Schwarzeneggerem.
0 9 0 8.07.2020Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii nawiązuje do ograniczeń czasu pandemiiStowarzyszenie Otwarte Klatki broniące praw zwierząt rozpoczęło kampanię OOH. Porównuje w niej ograniczenia związane z pandemią do sytuacji zwierząt hodowlanych.
1 3 0 7.07.2020Papierosy i e-papierosy jako „fejk friends” w kampanii Ministerstwa ZdrowiaTrwa outdoorowy etap kampanii Ministerstwa Zdrowia „Stop fejk friends”. Działania mają budować modę na niepalenie wśród młodych Polaków.
0 1 0 7.07.2020Trendy w światowym marketingu – wyniki międzynarodowego badania Salesforce z okresu pandemiiW którą stronę będzie ewoluował światowy marketing w wyniku pandemii? Szósta edycja corocznego międzynarodowego badania „Salesforce State of Marketing” wskazuje nasilenie trendów, które ujawniły się już w latach ubiegłych. Niezależnie od sytuacji makroekonomicznej klient musi być w centrum uwagi. Z powodu wirusa na jeszcze szybszy wzrost mogą liczyć: wirtualna rzeczywistość oraz technologie wykorzystujące sztuczną inteligencję. Niezmiennie w najwyższej cenie są też wszystkie kompetencje miękkie.
1 7 0 7.07.2020„Suma Waszych głosów” – Maffashion, Julia Wieniawa, Blowek i Maciej Musiał zachęcają do głosowania także w II turze wyborówW pierwszej turze wyborów prezydenckich frekwencja była niemal rekordowa – głosowało 64,51% uprawnionych osób. Równocześnie ponad 10,5 mln Polaków postanowiło, by inni wybrali za nich. Influencerzy, w tym Maffashion, Julia Wieniawa, Blowek i Maciej Musiał zachęcają, by zagłosować w drugiej turze wyborów prezydenckich.