Miasta jak galerie sztukiMiasta jak galerie sztukiMiasta jak galerie sztukiMiasta jak galerie sztuki
Artyści mogą wnieść nowe wartości w przestrzeń miejską (fot. twozywo.art.pl)

Miasta jak galerie sztuki

Miasta jak galerie sztuki
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Czy sztuka w przestrzeni publicznej ma szansę zająć tak dobrą pozycję, jak reklamy umieszczone na billboardach? Na to pytanie usiłują odpowiedzieć sobie nie tylko artyści, ale także właściciele firm i władze miast. Przykłady szeroko zakrojonej kampanii Innocent Drinks, a także czterech lat aktywności Galerii Zewnętrznej AMS pokazują, że jest miejsce na sztukę na billboardach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się