IAB Europe i IAB Tech Lab wprowadzają standardy ułatwiające przygotowania do RODO - Marketing przy Kawie
IAB Europe i IAB Tech Lab wprowadzają standardy ułatwiające przygotowania do RODO
  • 0
  • 0
25.04.2018

IAB Europe i IAB Tech Lab wprowadzają standardy ułatwiające przygotowania do RODO

25 kwietnia, po 30-dniowych konsultacjach publicznych, IAB Europe i IAB Technology Laboratory opublikowały specyfikacje techniczne dla „Transparency & Consent Framework”. To ramy przejrzystości i zgody, które ułatwią branży internetowej dostosowanie się do wymogów ogólnego rozporządzenia w sprawie ochrony danych osobowych (RODO).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 kwietnia 2018

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
25.04.2018

„Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze” – kampania Narodowego Centrum Kultury i Grupy Lotos

2 maja, w Dniu Flagi RP, startuje kampania zainicjowana przez Grupę Lotos wspólnie z Narodowym Centrum Kultury oraz partnerami: programem Niepodległa, TVP i Polskim Radiem. Hasło działań brzmi: „Nasza historia ma dwa kolory. Nie pisz na fladze”. Celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat wartości barw i symboli narodowych oraz ich poprawnego wykorzystywania.