TikTok zamierza wprowadzić gry na platformę. Prowadzi testy w Wietnamie
  • 0
  • 1
20.05.2022

TikTok zamierza wprowadzić gry na platformę. Prowadzi testy w Wietnamie

W Wietnamie TikTok przeprowadza testy, aby użytkownicy mogli grać w nim w gry. Tę informację podaje Reuters, powołując się na anonimowe źródła. Ma to być częścią dużych planów rozwoju gier w popularnej aplikacji do udostępniania wideo.

Udostępnianie gier na platformie miałoby zwiększyć przychody z reklam, a także ilość czasu spędzanego przez użytkowników w aplikacji. TikTok, który jest własnością chińskiego ByteDance, planuje ponoć również szersze wprowadzenie gier w Azji Południowo-Wschodniej. Ten ruch może nastąpić już w trzecim kwartale bieżącego roku.

Przedstawiciel TikToka potwierdził, że firma przetestowała wprowadzanie do swojej aplikacji gier HTML5 we współpracy z zewnętrznymi twórcami gier i studiami, takimi jak Zynga. Odmówił jednak komentarza na temat planów dotyczących Wietnamu lub szerszych ambicji firmy związanych z grami. ByteDance nie odpowiedział z kolei na prośbę Reutersa o komentarz.

Firma zacznie od minigier, które zwykle mają proste mechanizmy i przyciągają uwagę na krótki czas. Jej ambicje w zakresie gier wykraczają jednak poza to – twierdzi źródło agencji informacyjnej.

Ponadto według tych informacji TikTok będzie wymagać licencji na udostępnianie gier na swojej platformie w Wietnamie. Tamtejsze władze ograniczają bowiem gry przedstawiające hazard, przemoc i treści seksualne.

Gry na TikToku prawdopodobnie od początku będą zawierać reklamy. Przychody z reklam mają być dzielone między ByteDance i twórców gier.

Źródło: www.reuters.com

  • 1
TikTok zamierza wprowadzić gry

TikTok zamierza wprowadzić gry

 

20 maja 2022

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
20.05.2022

Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022 rozstrzygnięty

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 19 maja 2022 r. w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku, ogłoszono laureatów konkursu Performance Marketing Diamonds CEE organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Wyłoniono zwycięskie firmy i agencje w 11 kategoriach. Tytuł Agency of the Year otrzymała Sales Tube, która zdobyła 4 statuetki, co zagwarantowało jej także Grand Prix konkursu. Statuetka Brand of the Year trafiła do Empiku.

19 maja 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2022

TikTok z nową funkcją reklamową. Jest związana ze współpracą marek z twórcami

Aby ułatwić markom czerpanie z kreatywnej mocy społeczności TikToka i współtworzenie autentycznych treści, które przemawiają do użytkowników, platforma uruchamia funkcję Branded Mission. To rozwiązanie reklamowe, które umożliwia reklamodawcom pozyskiwanie autentycznych treści od twórców, przekształcanie najskuteczniejszych filmów w reklamy i zwiększanie powiązania z marką.