Konsumenci wolą tradycyjne call centres od komunikacji za pomocą chatbota lub e-maila. Badanie Uniphore
  • 0
  • 1
3.07.2020

Konsumenci wolą tradycyjne call centres od komunikacji za pomocą chatbota lub e-maila. Badanie Uniphore

Konsumenci wolą tradycyjny kontakt głosowy poprzez infolinię niż wymianę korespondencji e-mailowej lub rozmowę z chatbotem wykorzystującym sztuczną inteligencję. Pokazało to badanie na zlecenie amerykańskiej firmy Uniphore, dostarczyciela rozwiązań w zakresie konwersacyjnych oraz głosowych interfejsów użytkownika, przeprowadzone po wybuchu pandemii Covid-19. 80% respondentów woli rozmowę z pracownikiem call centre niż komunikację elektroniczną. Z drugiej strony jednak 37% badanych musiało co najmniej dwukrotnie łączyć się z infolinią lub oczekiwać na oddzwonienie konsultanta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51100 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

3 lipca 2020

2 lipca 2020