Co polskie banki mają na Facebooku? Na pewno nie call center (Polemika)Co polskie banki mają na Facebooku? Na pewno nie call center (Polemika)Co polskie banki mają na Facebooku? Na pewno nie call center (Polemika)Co polskie banki mają na Facebooku? Na pewno nie call center (Polemika)
Linia przeciążona, a Internet odsyła do... call center (fot. lightcheck/Fotolia)

Co polskie banki mają na Facebooku? Na pewno nie call center (Polemika)

Co polskie banki mają na Facebooku? Na pewno nie call center (Polemika)
Katarzyna Swatowska

Katarzyna Swatowska

-

ekspert komunikacji marketingowej branży call center i nowych technologii, szef Grupy Call Center Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

Katarzyna Swatowska

Katarzyna Swatowska

ekspert komunikacji marketingowej branży call center i nowych technologii, szef Grupy Call Center Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego

„Kompletne przeniesienie kanału komunikacji z klientem na Facebooka” – to, jak stwierdził Karol Kopańko na łamach serwisu Antyweb, najciekawsza teza raportu z badania FFW Communication i Brand24.pl „Banki w sieci”. Tylko czy to trafna interpretacja tego raportu?

Swoją myśl Karol Kopańko zawarł we wpisie pt. „Polskie banki na Facebooku gaszą kryzysy i mają swoje call center”. A może polskie banki ani nie gaszą kryzysów na FB, ani tym bardziej nie mają swoich call center w tym serwisie? Może… wcale nie o tym jest przywoływany w tekście raport?

Wskazywałby na to fakt, że badanie „Banki w sieci” analizuje tylko liczbę postów internautów dotyczących danego banku.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się