„Kompletne przeniesienie kanału komunikacji z klientem na Facebooka” – to, jak stwierdził Karol Kopańko na łamach serwisu Antyweb, najciekawsza teza raportu z badania FFW Communication i Brand24.pl „Banki w sieci”. Tylko czy to trafna interpretacja tego raportu?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Swoją myśl Karol Kopańko zawarł we wpisie pt. „Polskie banki na Facebooku gaszą kryzysy i mają swoje call center”. A może polskie banki ani nie gaszą kryzysów na FB, ani tym bardziej nie mają swoich call center w tym serwisie? Może… wcale nie o tym jest przywoływany w tekście raport?
Wskazywałby na to fakt, że badanie „Banki w sieci” analizuje tylko liczbę postów internautów dotyczących danego banku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.