Lekarstwo na uzależnienie od social media? Coca-Cola proponuje kołnierz, w którym nie pochylisz się nad smartfonemLekarstwo na uzależnienie od social media? Coca-Cola proponuje kołnierz, w którym nie pochylisz się nad smartfonemLekarstwo na uzależnienie od social media? Coca-Cola proponuje kołnierz, w którym nie pochylisz się nad smartfonemLekarstwo na uzależnienie od social media? Coca-Cola proponuje kołnierz, w którym nie pochylisz się nad smartfonem
Podnieś głowę znad smartfona, dostrzeż ludzi! (fot. Coca-Cola Social Media Guard)

Lekarstwo na uzależnienie od social media? Coca-Cola proponuje kołnierz, w którym nie pochylisz się nad smartfonem

Lekarstwo na uzależnienie od social media? Coca-Cola proponuje kołnierz, w którym nie pochylisz się nad smartfonem
Katarzyna Dyrcz

Katarzyna Dyrcz

-

Katarzyna Dyrcz

Katarzyna Dyrcz

„Lubimy angażować was w mediach społecznościowych, ale od czasu do czasu przejdźcie w tryb offline” – radzą ostatnio konsumentom niektóre znane marki. Nawyk pozostawania zawsze on- jest silny, więc Coca-Cola pozwala sobie na żart. Pokazuje w spocie swoistą kurację odwykową.

Kompulsywne zachowania związane z mediami społecznościowymi zostały już oficjalnie wpisane do rejestru uzależnień. W Wielkiej Brytanii można leczyć je w ośrodkach psychiatrycznych, które oferują pacjentom m.in. detoks od Facebooka.

Pojawiły się także badania wskazujące na to, że serwisy społecznościowe mogą uzależniać silniej niż alkohol czy papierosy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się