Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej sieci Lewiatan
  • 1
  • 1
9.12.2019

Kolejna odsłona kampanii wizerunkowej sieci Lewiatan

Ruszyła kampania wizerunkowa marki Lewiatan. Składa się z trzech odsłon kierowanych do kluczowych grup klientów sieci spożywczych.

Spoty sieci Lewiatan eksponują główne motywy i misje zakupowe oraz różne style życia nabywców. Przekonują, że każdą ze zróżnicowanych potrzeb zakupowych można zaspokoić w sklepach sieci.

Reklamy prezentują też dostępne produkty. Przede wszystkim jednak podkreślają sąsiedzką atmosferę zakupów – zgodnie z głównym hasłem marki : „Lewiatan – Twój dobry sąsiad”. Kampania realizowana jest od 5 grudnia w Polsacie, TVN oraz TVP.

Kampania jest kontynuacją realizowanych od 2013 r. działań komunikacyjnych. Opracowała ją – podobnie jak poprzednie – wrocławska agencja Grupa Effectica. Spoty wyprodukowało studio Film Produkcja, a za planowanie mediów odpowiedzialny jest Mindshare Polska.

  • 1
Lewiatan

Lewiatan rozpoczął kampanię wizerunkową

9 grudnia 2019