Paradoks cyfrowy na rynku mediów w roku 2020. Analiza firmy Kantar
  • 0
  • 1
9.12.2019

Paradoks cyfrowy na rynku mediów w roku 2020. Analiza firmy Kantar

W roku 2020 technologia nadal będzie wpływać na zmianę rynku mediów, stwarzając zarówno nowe możliwości, jak i niespotykane dotąd wyzwania. Z jednej strony rosnąć będą wydatki na reklamy w mediach społecznościowych, z drugiej rozwój technologiczny umożliwi konsumentom większe zaangażowanie się działania w świecie realnym – pokazuje raport firmy Kantar.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 grudnia 2019