Spotify ujawnia dziwne nawyki słuchaczy w kampanii billboardowej
  • 0
  • 5
9.12.2019

Spotify ujawnia dziwne nawyki słuchaczy w kampanii billboardowej

Marka Spotify rozpoczęła kampanię OOH „Wrapped 2019”. Prezentuje w niej najważniejsze momenty w kulturze, trendy i memy ostatnich lat.

Pożywką dla twórcą kampanii stały się zaobserwowane nawyki słuchaczy Spotify. Z plakatów można się dowiedzieć m.in., jak wzrosła popularność piosenki „Total Eclipse of the Heart” Bonnie Tyler w 2017 r. w tygodniu, w którym wystąpiło zaćmienie Słońca.

Przechodnie zobaczą również, że piosenka „Friday”, którą śpiewa Rebecca Black, najpopularniejsza jest właśnie w piątki. Z kolei „All I Want for Christmas is You” Mariah Carey odsłuchiwana jest masowo w okresie świąt. Kreacje odnoszą się też m.in. do rapera Lil Nas X i koreańskiego zespołu BTS.

Kampanii mają towarzyszyć akcje niestandardowe. Na przykład w londyńskim Westfield marka zmieni sukienkę Mariah Carey w świąteczną krainę czarów z padającym śniegiem. W Brazylii żółta linia São Paulo zmieni się natomiast w Spotify Line.

Kampania „Wrapped” prowadzona jest od trzech lat. Impuls do jej stworzenia dało przygotowanie przez jednego z użytkowników playlisty „I Love Gingers”, w większości wypełnionej przez utwory Eda Sheerana.

Spotify przygotowało kampanię we własnym zakresie. Działania prowadzone będą na 21 rynkach, m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Brazylii, Japonii.

Źródło: www.thedrum.com

  • 5
Nawyki słuchaczy Spotify w kampanii „Wrapped 2019”

Nawyki słuchaczy Spotify w kampanii „Wrapped 2019”

Nawyki słuchaczy Spotify w kampanii „Wrapped 2019”
Nawyki słuchaczy Spotify w kampanii „Wrapped 2019”
Nawyki słuchaczy Spotify w kampanii „Wrapped 2019”
Nawyki słuchaczy Spotify w kampanii „Wrapped 2019”

9 grudnia 2019

6 grudnia 2019