Kolejna kara za telemarketing bez zgody odbiorcy
  • 0
  • 0
30.10.2019

Kolejna kara za telemarketing bez zgody odbiorcy

Telemarketer, który dzwoni z zaproszeniem na pokaz lub bezpłatne badania, ma obowiązek poinformować o tym, że odbędzie się tam sprzedaż. Konsument musi wcześniej na taki kontakt wyrazić zgodę. UOKiK nałożył karę na firmę telemarketingową Arstele, która nie wywiązała się z tego obowiązku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54562 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 października 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.10.2019

Blisko 1/3 badanych robi zakupy w Internecie przynajmniej raz w miesiącu. Polski Monitor Opinii bada krajowy rynek e-commerce

30% badanych przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy przez Internet. 46% deklaruje chęć robienia tego częściej przy niższych cenach produktów niż w sklepach stacjonarnych – wynika z drugiego raportu wchodzącego w skład cyklu badań opinii publicznej w projekcie Polski Monitor Opinii. To wspólna inicjatywa PKO BP, Fundacji Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) oraz Forum Zrównoważonej Technologii.