Śpieszmy się kochać agencje – 5 znanych agencji, które w ostatnich latach zniknęły z polskiego rynku - Marketing przy Kawie
Śpieszmy się kochać agencje – 5 znanych agencji, które w ostatnich latach zniknęły z polskiego rynkuŚpieszmy się kochać agencje – 5 znanych agencji, które w ostatnich latach zniknęły z polskiego rynkuŚpieszmy się kochać agencje – 5 znanych agencji, które w ostatnich latach zniknęły z polskiego rynkuŚpieszmy się kochać agencje – 5 znanych agencji, które w ostatnich latach zniknęły z polskiego rynku
Agencje od upadku zwykle dzieli niewiele (fot. Fotolia)

Śpieszmy się kochać agencje – 5 znanych agencji, które w ostatnich latach zniknęły z polskiego rynku

Śpieszmy się kochać agencje – 5 znanych agencji, które w ostatnich latach zniknęły z polskiego rynku
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Grudniowa likwidacja Epic Makers zaskoczyła wszystkich. W końcu ta sieć partnerska działała na prężnym rynku współpracy z youtube’erami. Historia pokazuje jednak, że agencje marketingowe od upadku zwykle dzieli niewiele. Najbardziej czujne muszą być zaś te należące do większych holdingów.

Team One
Rodzaj agencji: reklamowa full-service
Okres obecności na rynku: 3 lata
Rok likwidacji: 2010

Kiedyś uznawana za najbardziej kreatywną agencję reklamową w Polsce. Było tak głównie za sprawą obsługi Polkomtela i jego dwóch marek: Simplusa i 36,6. Dla 36,6, marki telefonii komórkowej pre-paid, Team One wymyśliła postać TurboDymoMana. Był on parodią superbohatera, który zawstydzał wszystkich szybkim wykonywaniem codziennych czynności.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja