Grudniowa likwidacja Epic Makers zaskoczyła wszystkich. W końcu ta sieć partnerska działała na prężnym rynku współpracy z youtube’erami. Historia pokazuje jednak, że agencje marketingowe od upadku zwykle dzieli niewiele. Najbardziej czujne muszą być zaś te należące do większych holdingów. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Team One
Rodzaj agencji: reklamowa full-service
Okres obecności na rynku: 3 lata
Rok likwidacji: 2010
Kiedyś uznawana za najbardziej kreatywną agencję reklamową w Polsce. Było tak głównie za sprawą obsługi Polkomtela i jego dwóch marek: Simplusa i 36,6. Dla 36,6, marki telefonii komórkowej pre-paid, Team One wymyśliła postać TurboDymoMana. Był on parodią superbohatera, który zawstydzał wszystkich szybkim wykonywaniem codziennych czynności.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.