0 1 0 16.12.2020„Nieobecni są wśród nas” – świąteczna kampania Fundacji Itaka i PlayeraZa chwilę święta Bożego Narodzenia. Wiemy już, że będą one inne niż dotychczas. Nie spotkamy się z całą rodziną przy wigilijnym stole, nie będziemy odwiedzać bliskich. Ale mimo to będziemy świętować z myślą, że za rok ten wieczór spędzimy razem. Bo przecież najważniejsza w święta jest rodzina. Dlatego Fundacja Itaka i Player postanowiły w tym szczególnym okresie zwrócić uwagę właśnie na rodzinę – konkretnie na członków rodzin osób zaginionych.
0 1 0 16.12.2020Ruszył konkurs „SAR dla MŚP”Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zainicjowało konkurs „SAR dla MŚP”. Celem jest docenienie przedsiębiorców, którzy wzięli udział w akcji #TVNpomagajmysobie, organizowanej przez TVN Grupa Discovery, a także wsparcie ich w trudnym dla ich biznesów czasie.
0 1 0 16.12.2020Branża eventowa policzyła stratyStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych SAR oraz Stowarzyszenie Branży Eventowej SBE podsumowały wyniki ankiety wśród branżowych przedsiębiorców. Średni spadek przychodów za 2020 r. w porównaniu do roku poprzedniego przewidywany jest na poziomie 78%.
0 4 0 16.12.2020„VideoTrack”: rekordowa irytacja reklamą w VoD, niechęć do reklamy napędza SVoD, Disney+ budzi zainteresowanieIrytacja reklamami w serwisach VoD po raz pierwszy w historii badania „VideoTrack” agencji Wavemaker zrównała się z poziomem irytacji reklamą telewizyjną. Dla klientów serwisów subskrypcyjnych fakt, że nie ma w nich reklam, wyrósł na kluczową motywację do zakupu abonamentu. Zbliżający się debiut Disney+ budzi zainteresowanie blisko jednej trzeciej badanych – w szczególności osób, które już płacą za wideo.
6 1 0 15.12.2020Najpopularniejsze wideo i teledyski na polskim YouTube w 2020 r.W tym roku YouTube zrezygnował z globalnej produkcji filmu Rewind. Firma prezentuje jednak listy najpopularniejszych wideo i teledysków. W Polsce aż 6 pozycji to produkcje związane z popularną akcją #hot16challenge2. Wśród twórców, których filmy znalazły się w zestawieniu, znajdziemy m.in.: Karola Friza Wiśniewskiego, Tomasza Sekielskiego czy Łukasza Lotka Lodkowskiego. Z kolei na muzycznej liście w tym roku uplasowały się teledyski tylko polskich wykonawców, w tym: Sanah, ReTo i Taco Hemingwaya.
0 3 0 15.12.2020Specjaliści business intelligence coraz bardziej poszukiwani i najlepiej opłacani w ITPrzekształcanie danych w informacje biznesowe, analiza i zarządzanie nimi to dziś jedna z najbardziej pożądanych specjalizacji w branży IT. Jak nigdzie w tej dziedzinie liczy się doświadczenie. Ponad 70 proc. ofert w sektorze business intelligence (BI) na portalu No Fluff Jobs skierowanych jest do seniorów. Także zarobki – niezależnie od rodzaju umowy – należą tu do najwyższych w IT. W przypadku specjalisty big data wynagrodzenia na umowie B2B sięgają 21 500 zł, a dla eksperta od AI odpowiednio 18 200 zł.
0 6 0 15.12.2020Zofia Wawrzyniak z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu zwyciężyła w 21. konkursie Galerii Plakatu AMSTematem tegorocznej edycji konkursu Galerii Plakatu AMS było hasło „Jedenaste: nie produkuj śmieci”. Zwyciężyła Zofia Wawrzyniak z Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Jury przyznało także 5 wyróżnień, które otrzymali: Rafał Bartlet, Inez Łaguna, Zuzanna Rawa, Michał Tokarski oraz duet Natalia Wilczak i Marek Kuciński. Wkrótce zwycięskie prace będzie można oglądać na citylightach AMS w całej Polsce.
2 66 0 15.12.2020Oszą, Gógl i Dekatlą, czyli znane marki po polsku według Polisz toFacebookowy profil „Polisz to” przed świętami przygotował dla Polaków ściągę z wymową zagranicznych nazw. Spolszczone zostały m.in. marki Google, Auchan, Decathlon czy Bosch.
0 2 0 15.12.2020Marki w czasie pandemii sprostały oczekiwaniom klientów i zostały ocenione wyżej niż w ubiegłym roku. Raport KPMG w PolsceFirmy w Polsce pomimo pandemii Covid-19 i zmiany formy interakcji z konsumentami skutecznie budują pozytywne doświadczenia klientów. Kolejny rok z rzędu respondenci lepiej ocenili doświadczenia oferowane przez marki. Wskaźnik Customer Experience Excellence w Polsce wzrósł o ponad 4 proc. rok do roku – pokazuje raport „Doświadczenia klientów w nowej rzeczywistości” KPMG w Polsce.
0 3 0 15.12.202040% Polaków wyda mniej niż zwykle na prezenty świąteczne. Badanie Payback Opinion PollNadchodzące Boże Narodzenie upłynie pod znakiem globalnej pandemii i związanych z nią obostrzeń. W jakim stopniu koronawirus wpływa na preferencje zakupowe Polaków w przedświątecznym czasie? Sprawdzili to autorzy badania Payback Opinion Poll.