Firmy potrzebują redefinicji roli marketingu, ale czy są na nią gotowe?Firmy potrzebują redefinicji roli marketingu, ale czy są na nią gotowe?Firmy potrzebują redefinicji roli marketingu, ale czy są na nią gotowe?Firmy potrzebują redefinicji roli marketingu, ale czy są na nią gotowe?
Rozliczanie według wskaźników biznesowych poprawi pozycję marketingu (fot. Pixabay)

Firmy potrzebują redefinicji roli marketingu, ale czy są na nią gotowe?

Firmy potrzebują redefinicji roli marketingu, ale czy są na nią gotowe?
Piotr Piętka

Piotr Piętka

-

co-CEO, Publicis Groupe Polska

Piotr Piętka

Piotr Piętka

co-CEO
Publicis Groupe Polska

Rozwój zawodowy w branży komunikacji marketingowej rozpoczął w 1996 r., dołączając najpierw do agencji kreatywnej DMB&B, a następnie LeoBurnett. W 2001 r. związał się z agencją mediową Starcom, by w kolejnych latach objął funkcję prezesa zarządu w StarcomMediavest Group (2013) i Publicis Media (2016). Odpowiadał za wdrożenie strategii rozwoju i przekształcania obu firm organizacje integrujące specjalistyczne usługi marketingowe, technologiczne i analityczne wokół potrzeb biznesowych klientów. Pod jego kierownictwem agencje należące do Publicis Media wielokrotnie triumfowały w konkursach: Innovation Awards Media Trendy, Festival of Media, Effie Awards, Mixx Awards. W 2018 r. objął stanowisko co-CEO całej grupy Publicis w Polsce. Określił jednocześnie jej strategiczny cel polegający na wspieraniu dyrektorów marketingu w ich rozwoju zawodowym i budowaniu silnej pozycji CMO w organizacjach.

Marketing ma dziś przed sobą niepowtarzalną szansę. Może wybić się i zająć pozycję, w której będzie mógł wnosić główny wkład we wzrost biznesu w firmach. Dlatego Publicis Groupe ogłosiła niedawno start projektu „Polski CMO A.D. 2019”. Ma on wspierać dyrektorów marketingu w budowaniu ich silnej i zdefiniowanej od nowa pozycji w organizacjach. Pisze o tym szef Publicis Groupe Polska, Piotr Piętka.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się