Blisko 1/3 badanych robi zakupy w Internecie przynajmniej raz w miesiącu. Polski Monitor Opinii bada krajowy rynek e-commerce
  • 0
  • 1
29.10.2019

Blisko 1/3 badanych robi zakupy w Internecie przynajmniej raz w miesiącu. Polski Monitor Opinii bada krajowy rynek e-commerce

30% badanych przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy przez Internet. 46% deklaruje chęć robienia tego częściej przy niższych cenach produktów niż w sklepach stacjonarnych – wynika z drugiego raportu wchodzącego w skład cyklu badań opinii publicznej w projekcie Polski Monitor Opinii. To wspólna inicjatywa PKO BP, Fundacji Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) oraz Forum Zrównoważonej Technologii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 października 2019

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
29.10.2019

Polacy bardziej optymistyczni niż większość Europejczyków

Co trzeci Polak uważa, że obecna sytuacja ekonomiczna w Polsce jest gorsza niż rok temu. Ponad połowa respondentów twierdzi, że w ciągu najbliższych miesięcy nasz kraj dotknie recesja. Pomimo tego Polacy należą do najbardziej optymistycznych Europejczyków w zakresie oceny sytuacji ekonomicznej. Tak wynika z badania „2019 IRIS Financial Confidence Survey”, którego polską część przeprowadziła agencja ARC Rynek i Opinia.