Totalizator Sportowy wybiera agencje do obsługi badań marketingowych - Marketing przy Kawie
Totalizator Sportowy wybiera agencje do obsługi badań marketingowych
  • 0
  • 1
29.10.2019

Totalizator Sportowy wybiera agencje do obsługi badań marketingowych

Totalizator Sportowy, właściciel marki Lotto, serwisu gry.lotto.pl, e-kasyna TotalCasino oraz sieci salonów z grami na automatach, ogłasza przetarg na obsługę realizacji badań marketingowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55918 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 października 2019

  • 0
  • 1
  • 0
29.10.2019

Blisko 1/3 badanych robi zakupy w Internecie przynajmniej raz w miesiącu. Polski Monitor Opinii bada krajowy rynek e-commerce

30% badanych przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy przez Internet. 46% deklaruje chęć robienia tego częściej przy niższych cenach produktów niż w sklepach stacjonarnych – wynika z drugiego raportu wchodzącego w skład cyklu badań opinii publicznej w projekcie Polski Monitor Opinii. To wspólna inicjatywa PKO BP, Fundacji Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) oraz Forum Zrównoważonej Technologii.

  • 0
  • 3
  • 0
29.10.2019

Polacy bardziej optymistyczni niż większość Europejczyków

Co trzeci Polak uważa, że obecna sytuacja ekonomiczna w Polsce jest gorsza niż rok temu. Ponad połowa respondentów twierdzi, że w ciągu najbliższych miesięcy nasz kraj dotknie recesja. Pomimo tego Polacy należą do najbardziej optymistycznych Europejczyków w zakresie oceny sytuacji ekonomicznej. Tak wynika z badania „2019 IRIS Financial Confidence Survey”, którego polską część przeprowadziła agencja ARC Rynek i Opinia.