KFC i Crocs przygotowały chodaki z panierowanym kurczakiem
  • 1
  • 2
13.02.2020

KFC i Crocs przygotowały chodaki z panierowanym kurczakiem

W Nowym Jorku podczas Week in Fashion zadebiutowały specjalne chodaki marki Crocs. Powstały we współpracy z KFC. Nadrukowano na nich wzór z panierowanym kurczakiem oraz charakterystyczne biało-czerwone paski.

Stworzono dwie wersje butów marek KFC i Crocs z limitowanej edycji. Pierwsza z nich to chodaki na platformie, które zaprezentowano 11 lutego podczas Week in Fashion. Wystąpiła w nich koreańska artystka MLMA. Druga wersja dostępna będzie na wiosnę.

Podeszwa w biało-czerwonych barwach nawiązuje do wyglądu kubełka KFC. Na butach znajdują się także pachnące zawieszki Jibbitz przypominające udka kurczaka.

Specjalne chodaki będą kosztować 59,99 dol. Żeby je kupić, należy rejestrować się na stronie www.crocs.com.

Źródło: www.prnewswire.com

  • 2
Efekt współpracy marek KFC i Crocs

Efekt współpracy marek KFC i Crocs, www.crocs.com

Efekt współpracy marek KFC i Crocs

www.crocs.com

13 lutego 2020