Deklaracja na billboardzie: „Mam czyste ręce”. Czy Adrian tym razem przesadził? Eksperci dzielą się opiniamiDeklaracja na billboardzie: „Mam czyste ręce”. Czy Adrian tym razem przesadził? Eksperci dzielą się opiniamiDeklaracja na billboardzie: „Mam czyste ręce”. Czy Adrian tym razem przesadził? Eksperci dzielą się opiniamiDeklaracja na billboardzie: „Mam czyste ręce”. Czy Adrian tym razem przesadził? Eksperci dzielą się opiniami
Jesienna kampania reklamowa Adriana (fot. Marketing przy Kawie)

Deklaracja na billboardzie: „Mam czyste ręce”. Czy Adrian tym razem przesadził? Eksperci dzielą się opiniami

Deklaracja na billboardzie: „Mam czyste ręce”. Czy Adrian tym razem przesadził? Eksperci dzielą się opiniami
Redakcja

Redakcja

-

Zagadkowe hasło „Mam czyste ręce” okazało się zapowiedzią kampanii zgierskiej fabryki rajstop Adrian. W Internecie nie brakuje opinii: „teraz to już marka zupełnie odpłynęła”. Bo Adrian jest znany z kontrowersyjnych reklam, ale kierujących uwagę odbiorców raczej na sprawy społeczne niż politykę. Czas na opinie branżowych ekspertów.

Zobacz więcej: „Mam czyste ręce” – tajemnica czarnych billboardów wyjaśniona 

Najnowszą kampanię Adriana w kontekście dotychczasowej komunikacji marki ocenili: Anna Deręgowska-Watza (Planet PR), Marcin Kalkhoff (BrandDoctor.pl), Jacek Karolak (180heartbeats + Jung v Matt), Sławomir Skowerski (GoldenSubmarine) i Miłosz Sroka (Hand Made Advertising).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się