Zagadkowe hasło „Mam czyste ręce” okazało się zapowiedzią kampanii zgierskiej fabryki rajstop Adrian. W Internecie nie brakuje opinii: „teraz to już marka zupełnie odpłynęła”. Bo Adrian jest znany z kontrowersyjnych reklam, ale kierujących uwagę odbiorców raczej na sprawy społeczne niż politykę. Czas na opinie branżowych ekspertów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Zobacz więcej: „Mam czyste ręce” – tajemnica czarnych billboardów wyjaśniona
Najnowszą kampanię Adriana w kontekście dotychczasowej komunikacji marki ocenili: Anna Deręgowska-Watza (Planet PR), Marcin Kalkhoff (BrandDoctor.pl), Jacek Karolak (180heartbeats + Jung v Matt), Sławomir Skowerski (GoldenSubmarine) i Miłosz Sroka (Hand Made Advertising).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.