Durex Intense nawiązuje współpracę z polskimi projektantami i tworzy zestawy dla zakochanych - Marketing przy Kawie
Durex Intense nawiązuje współpracę z polskimi projektantami i tworzy zestawy dla zakochanych
  • 0
  • 2
13.02.2020

Durex Intense nawiązuje współpracę z polskimi projektantami i tworzy zestawy dla zakochanych

Marka Durex Intense rozpoczęła kampanię, w której zachęca do wykorzystania okazji, jaką są walentynki, by zbliżyć się do siebie i ponownie wzbudzić gorące uczucia w związku. We współpracy z polskimi projektantami przygotowała limitowane zestawy, które mają pomóc w podarowaniu parom niezapomnianych doznań, nie tylko 14 lutego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55373 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 lutego 2020

12 lutego 2020