Durex Intense nawiązuje współpracę z polskimi projektantami i tworzy zestawy dla zakochanych
  • 0
  • 2
13.02.2020

Durex Intense nawiązuje współpracę z polskimi projektantami i tworzy zestawy dla zakochanych

Marka Durex Intense rozpoczęła kampanię, w której zachęca do wykorzystania okazji, jaką są walentynki, by zbliżyć się do siebie i ponownie wzbudzić gorące uczucia w związku. We współpracy z polskimi projektantami przygotowała limitowane zestawy, które mają pomóc w podarowaniu parom niezapomnianych doznań, nie tylko 14 lutego.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48155 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

13 lutego 2020

12 lutego 2020