Durex Intense nawiązuje współpracę z polskimi projektantami i tworzy zestawy dla zakochanych
  • 0
  • 2
13.02.2020

Durex Intense nawiązuje współpracę z polskimi projektantami i tworzy zestawy dla zakochanych

Marka Durex Intense rozpoczęła kampanię, w której zachęca do wykorzystania okazji, jaką są walentynki, by zbliżyć się do siebie i ponownie wzbudzić gorące uczucia w związku. We współpracy z polskimi projektantami przygotowała limitowane zestawy, które mają pomóc w podarowaniu parom niezapomnianych doznań, nie tylko 14 lutego.

Kampania Durex Intense to kontynuacja strategii rozpoczętej w 2019 r., wprowadzającej markę w świat lifestyle’u.

Tematy związane z seksem to dla części społeczeństwa nadal tabu. Trudno jest o tym rozmawiać, a tym bardziej przyznać, że czegoś nam w tej sferze brakuje. Durex po raz kolejny chce to tabu przełamać. Dlaczego? Bo milczenie na temat problemów tylko je pogłębia, a jakość związku na tym cierpi – tłumaczy marka.

Zbliżające się walentynki mają być okazją do wprowadzenia zmian oraz spróbowania czegoś nowego. Czegoś, co zaskoczy, a także pozwoli odkryć nieznane dotąd potrzeby i oczekiwania.

Działania komunikacyjne w ramach kampanii prowadzi agencja Big Picture. Z jej ramienia za komunikację odpowiadać będzie Monika Roth, PR consultant z zespołu lifestyle pod kierunkiem Kamili Kończak.

  • 2
Durex Intense przypomina o sobie przed walentynkami

Durex Intense przypomina o sobie przed walentynkami

Durex Intense przypomina o sobie przed walentynkami

13 lutego 2020

12 lutego 2020