„Każdemu może się...” – Warta rozpoczęła kampanię reklamową
  • 3
  • 2
1.12.2021

„Każdemu może się…” – Warta rozpoczęła kampanię reklamową

1 grudnia rozpoczęła się kampania reklamowa Grupy Warta. Działania pod hasłem „Każdemu może się…” prowadzone są w telewizji i Internecie. Spoty będą promować ubezpieczenia komunikacyjne, podkreślając jakość oferty oraz szeroką dostępność w różnych kanałach sprzedaży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2021

Na co Polacy zwracają uwagę w czasie zakupów? Badanie GfK

Pandemia mocno wpłynęła na oczekiwania nabywców wobec marek. Konsumentom zależy dziś przede wszystkim na tym, aby produkty odpowiadały ich bieżącym potrzebom, wyróżniały się wysoką jakością i miały wyjątkowy charakter. Personalizacja oraz świadoma konsumpcja to także dwa trendy, które w mijającym roku wyraźnie cechowały zachowania konsumenckie. Takie są dane z najnowszego badania GfK „Consumer Life”.