Symbolem prestiżowej marki, która rozmieniła się na drobne, sprzedając produkty w supermarkecie, jest Lacoste. Od czasu jej niefortunnego ruchu wiele się zmieniło, a przemyślane sojusze marek z różnych światów są korzystne dla obu stron.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kilkadziesiąt sztuk torebek marki Wittchen, które pojawiły się w promocji w sklepach Lidla w październikową sobotę, wykupiono w ciągu czterdziestu minut.
Klienci czekali na otwarcie sklepu, a po wejściu do środka natychmiast brali po kilka egzemplarzy i biegli do kasy. Niektórzy spóźnieni jeździli od sklepu do sklepu z nadzieją na upolowanie jeszcze choć jednej torebki albo portfela lub męskiego paska, bo i one dostępne były w promocji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.