Wittchen i Lidl, Versace i H&M – sojusze marek z różnych światówWittchen i Lidl, Versace i H&M – sojusze marek z różnych światówWittchen i Lidl, Versace i H&M – sojusze marek z różnych światówWittchen i Lidl, Versace i H&M – sojusze marek z różnych światów
Zgrzyt wizerunkowy nie zaszkodził wynikowi sprzedaży (fot. Lidl Polska)

Wittchen i Lidl, Versace i H&M – sojusze marek z różnych światów

Wittchen i Lidl, Versace i H&M – sojusze marek z różnych światów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Symbolem prestiżowej marki, która rozmieniła się na drobne, sprzedając produkty w supermarkecie, jest Lacoste. Od czasu jej niefortunnego ruchu wiele się zmieniło, a przemyślane sojusze marek z różnych światów są korzystne dla obu stron.

Kilkadziesiąt sztuk torebek marki Wittchen, które pojawiły się w promocji w sklepach Lidla w październikową sobotę, wykupiono w ciągu czterdziestu minut.

Klienci czekali na otwarcie sklepu, a po wejściu do środka natychmiast brali po kilka egzemplarzy i biegli do kasy. Niektórzy spóźnieni jeździli od sklepu do sklepu z nadzieją na upolowanie jeszcze choć jednej torebki albo portfela lub męskiego paska, bo i one dostępne były w promocji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się