4F gratuluje Robertowi Lewandowskiemu na fasadzie wieżowca Warsaw Spire
  • 0
  • 1
1.12.2021

4F gratuluje Robertowi Lewandowskiemu na fasadzie wieżowca Warsaw Spire

Drugie miejsce Roberta Lewandowskiego w plebiscycie „Złotej piłki” sprawia, że kapitan naszej reprezentacji w piłce nożnej stał się oficjalnie najlepszym polskim piłkarzem w historii. Marka 4F, której jest ambasadorem, uhonorowała sportowca świetlnymi gratulacjami na fasadzie warszawskiego wieżowca Warsaw Spire.

29 listopada Robert Lewandowski odebrał także przyznaną po raz pierwszy w historii Ballon d’Or nagrodę dla najlepszego napastnika świata. Żaden inny piłkarz reprezentujący nasz kraj nie może poszczycić się takimi wynikami w tym konkursie.

Polska marka 4F w wieczór rozstrzygnięcia plebiscytu, jeszcze przed ogłoszeniem wyników uruchomiła iluminację, podgrzewając emocje. Po rozstrzygnięciu treść napisu uległa zmianie.

Robert nie bez powodu był jednym z faworytów tegorocznego konkursu, co samo w sobie jest ogromnym osiągnięciem. Dlatego pragniemy złożyć mu zasłużone gratulacje. Jego niesamowita forma sprawia, że głęboko wierzymy w jego sukces w przyszłym roku. Piłka w wydaniu Roberta to absolutny fenomen. To, że reprezentuje on w świecie Polskę, ale także naszą markę, jest dla nas powodem do dumy. Współpraca z nim to dla 4F sama przyjemność. Dla mnie osobiście Robert jest najlepszym piłkarzem świata i wierzę, że wiele osób nie tylko z Polski, ale także z zagranicy podziela tę opinię. To nie tylko wspaniały piłkarz, ale także wzór do naśladowania. Praca z nim to dla nas prawdziwy przywilej – mówi Igor Klaja, prezes OTCF, do którego należy marka 4F.

  • 1
4F gratuluje Robertowi Lewandowskiemu

4F gratuluje Robertowi Lewandowskiemu

1 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2021

Mikołaj sięga głębiej do kieszeni. W tym roku na Boże Narodzenie wydamy średnio 2129 zł – pokazuje badanie „Zakupy świąteczne 2021” Deloitte

To już drugie Boże Narodzenie w czasie pandemii. Jak pokazuje 24. edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, Polacy w tym roku nie zamierzają oszczędzać. Na prezenty, żywność, podróże oraz spotkania z najbliższymi chcemy przeznaczyć średnio 2129 zł, czyli o 11 proc. więcej niż rok temu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2021

Unia Europejska chce ograniczyć reklamy polityczne w Internecie i zakazać wykorzystywania niektórych danych osobowych do ich targetowania

Zaniepokojona nadużywaniem reklam politycznych do manipulowania wynikami wyborów Unia Europejska przedstawiła plany pomocy obywatelom w lepszym zrozumieniu, kiedy widzą takie reklamy w Internecie i kto jest za nie odpowiedzialny. Propozycja ma na celu zapewnienie uczciwych i przejrzystych wyników sondaży lub referendów. Zakazywałaby również kierowania politycznego i „technik wzmacniania” stosowanych w celu dotarcia do szerszego grona odbiorców, jeśli wykorzystują bez zgody obywatela wrażliwe dane osobowe, takie jak pochodzenie etniczne, przekonania religijne lub orientacja seksualna.

30 listopada 2021