Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont w Europie Środkowej i Wschodniej
  • 0
  • 2
1.12.2021

Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont w Europie Środkowej i Wschodniej

Publicis Groupe utworzyło platformę Le Pont (z francuskiego most), działającą w modelu operacyjnym „Power of One”. Ma ona ułatwić globalnym i regionalnym klientom dostęp do usług i wiedzy, które są zgromadzone w trzech centrach kompetencyjnych na rynkach: polskim, węgierskim i czeskim.

W ciągu ostatnich kilku lat Publicis Groupe konsekwentnie wdraża model „Power of One” na całym świecie, zmieniając się i dynamicznie rozwijając wraz z całym biznesem. Po udanym wprowadzeniu modelu na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej przechodzimy na kolejny poziom. Integrujemy talenty i możliwości naszych zespołów tworzących centra kompetencyjne w obszarach: commerce’u, contentu i produkcji, danych, technologii i dynamicznej kreacji, rozwiniętych w wyspecjalizowanych departamentach w Polsce, na Węgrzech i w Czechach – mówi Tomasz Lauko, CEO Publicis Groupe CEE.

Oferta Le Pont ma być odpowiedzią na coraz bardziej kompleksowe potrzeby konsumentów. Aby im sprostać, trzeba mieć możliwość prowadzenia zintegrowanych działań biznesowych. Platforma udostępnia strategiczne i cyfrowe usługi doradcze poparte zrozumieniem zachowań konsumentów. Oferuje dostęp do narzędzi, technologii i metodologii pracy, które mają umożliwić maksymalne wykorzystanie wiedzy płynącej z danych. Wszystko po to, aby dzięki insightom analitycznym tworzyć angażujące wielokanałowe działania. Rozwiązania Le Pont łączą analitykę danych z kreatywnością, co ma tworzyć trafne, skalowalne i efektywne działania.

Sześciuset ekspertów tworzących Le Pont w regionie ma zapewnić klientom pomoc w zakresie budowania marki i angażujących działań w świecie cyfrowym. Dzięki ciągłej wymianie wiedzy i współpracy Le Pont realizuje zintegrowane działania w kluczowych obszarach digitalowych. Ma tworzyć ekosystem dopasowany do oczekiwań konsumentów.

Platforma jest skonstruowana wokół pakietu wybranych kompetencji Publicis Groupe CEE rozwijanych na poszczególnych rynkach:

  • w Polsce (commerce i produkcja),
  • w Czechach (CRM, dane, technologie),
  • na Węgrzech (content i dynamiczna kreacja).

Dzięki temu ma oferować elastyczne i modułowe rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb biznesowych klientów, czyli zarówno kompleksowych, jak i dotyczących wybranego obszaru.

Nową ofertą Le Pont w Europie Środkowo-Wschodniej pokierują wspólnie Helga Sasdi, CEO Publicis Groupe Węgry i Konrad Dorabialski, chief growth officer ds. commerce i produkcji w Publicis Groupe Polska. Ten duet będzie pełnić zarówno nowe, jak i dotychczasowe obowiązki.

Konrad Dorabialski
Od siedemnastu lat rozwija kompetencje w marketingu cyfrowym. W tym czasie zdobył kompleksową wiedzę w obszarze działań digitalowych, commerce’u i  zarządzania portfolio narzędzi IT. Współpracował z globalnymi klientami z kluczowych branż, m.in. FMCG (P&G, Reckitt Benckiser, Unilever), farmacji (Alcon, GSK, Sanofi), beauty (L’Oreal, Coty, Beiersdorf) i innych (Barilla, JTI, BP, Daimler, Visa, Adidas, Essity, Samsung, B/S/H, Microsoft, Mattel).

Ma praktyczną wiedzę na temat zarządzania projektami i realizacji procesów marketingu cyfrowego, w tym tworzenia platform internetowych dla przedsiębiorstw, całościowych realizacji wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce i kompleksowych projektów napędzanych wiedzą z analityki biznesowej. Kierował globalnym rozwojem zasobów internetowych i zarządzaniem tworzenia treści dla P&G, globalnymi realizacjami contentowymi w obszarze e-commerce dla Reckitt i Coty. Uruchomił też w Polsce hub contentowy dla Unilevera w zakresie treści commerce’owych. Współtworzył wiele projektów regionalnych i ponadregionalnych w Ameryce Łacińskiej, Stanach Zjednoczonych, Azji Południowo-Wschodniej i Europie.

Helga Sasdi
Jest ekspertem w dziedzinie technologii cyfrowych i liderem z ponad 20-letnim doświadczeniem korporacyjnym i agencyjnym w różnych branżach, w tym FMCG, farmacji i telekomunikacji. Do jej klientów należały takie firmy, jak GSK, Novartis, Nokia, Deutsche Telekom, Bacardi oraz P&G zarówno na poziomie regionalnym, jak i globalnym. Koncentruje się na najnowocześniejszych rozwiązaniach, które rozwijają biznes przedsiębiorstw na poziomie regionalnym i globalnym.

Wnosi ze sobą bogate międzynarodowe doświadczenie. Zdobyła je, pracując i studiując w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Finlandii, Holandii i na Węgrzech. W ciągu ostatnich pięciu lat skupiała się głównie na zmienianiu i poszukiwaniu sposobów, w jaki agencje i klienci współpracują ze sobą w celu tworzenia sprawnych, elastycznych i hybrydowych zespołów składających się z ludzi reprezentujących obie strony. Wszystko to w sposób umożliwiający osiąganie uzgodnionych KPI i wyników biznesowych z zastosowaniem metodologii pracy i sposobu myślenia charakterystycznych dla start-upów. Dołączyła do Publicis Groupe jako liderka Saatchi & Saatchi Hungary w listopadzie 2017 r. Następnie w 2018 r. awansowała na obecne stanowisko CEO Publicis Groupe Węgry.

  • 2
Le Pont

Konrad Dorabialski, Helga Sasdi, Tomasz Lauko – kierownictwo Le Pont

1 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2021

Na co Polacy zwracają uwagę w czasie zakupów? Badanie GfK

Pandemia mocno wpłynęła na oczekiwania nabywców wobec marek. Konsumentom zależy dziś przede wszystkim na tym, aby produkty odpowiadały ich bieżącym potrzebom, wyróżniały się wysoką jakością i miały wyjątkowy charakter. Personalizacja oraz świadoma konsumpcja to także dwa trendy, które w mijającym roku wyraźnie cechowały zachowania konsumenckie. Takie są dane z najnowszego badania GfK „Consumer Life”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2021

Mikołaj sięga głębiej do kieszeni. W tym roku na Boże Narodzenie wydamy średnio 2129 zł – pokazuje badanie „Zakupy świąteczne 2021” Deloitte

To już drugie Boże Narodzenie w czasie pandemii. Jak pokazuje 24. edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, Polacy w tym roku nie zamierzają oszczędzać. Na prezenty, żywność, podróże oraz spotkania z najbliższymi chcemy przeznaczyć średnio 2129 zł, czyli o 11 proc. więcej niż rok temu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2021

Unia Europejska chce ograniczyć reklamy polityczne w Internecie i zakazać wykorzystywania niektórych danych osobowych do ich targetowania

Zaniepokojona nadużywaniem reklam politycznych do manipulowania wynikami wyborów Unia Europejska przedstawiła plany pomocy obywatelom w lepszym zrozumieniu, kiedy widzą takie reklamy w Internecie i kto jest za nie odpowiedzialny. Propozycja ma na celu zapewnienie uczciwych i przejrzystych wyników sondaży lub referendów. Zakazywałaby również kierowania politycznego i „technik wzmacniania” stosowanych w celu dotarcia do szerszego grona odbiorców, jeśli wykorzystują bez zgody obywatela wrażliwe dane osobowe, takie jak pochodzenie etniczne, przekonania religijne lub orientacja seksualna.