Klapki Kubota w imprezowej odsłonie w Biedronce - Marketing przy Kawie
Klapki Kubota w imprezowej odsłonie w Biedronce
  • 0
  • 5
1.12.2021

Klapki Kubota w imprezowej odsłonie w Biedronce

2 grudnia w sklepach Biedronka pojawią się klapki marki Kubota w imprezowej odsłonie. Będzie je można kupić w cenie 34,99 zł za parę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55194 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 grudnia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2021

Na co Polacy zwracają uwagę w czasie zakupów? Badanie GfK

Pandemia mocno wpłynęła na oczekiwania nabywców wobec marek. Konsumentom zależy dziś przede wszystkim na tym, aby produkty odpowiadały ich bieżącym potrzebom, wyróżniały się wysoką jakością i miały wyjątkowy charakter. Personalizacja oraz świadoma konsumpcja to także dwa trendy, które w mijającym roku wyraźnie cechowały zachowania konsumenckie. Takie są dane z najnowszego badania GfK „Consumer Life”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.12.2021

Mikołaj sięga głębiej do kieszeni. W tym roku na Boże Narodzenie wydamy średnio 2129 zł – pokazuje badanie „Zakupy świąteczne 2021” Deloitte

To już drugie Boże Narodzenie w czasie pandemii. Jak pokazuje 24. edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, Polacy w tym roku nie zamierzają oszczędzać. Na prezenty, żywność, podróże oraz spotkania z najbliższymi chcemy przeznaczyć średnio 2129 zł, czyli o 11 proc. więcej niż rok temu.