What's Next 2023, czyli prognoza trendów na TikToku
  • 0
  • 1
15.12.2022

What’s Next 2023, czyli prognoza trendów na TikToku

Trzecia edycja raportu What’s Next skupia się na pokazaniu długoterminowych trendów kulturowych. Dotyczy tego, jak powstają trendy i jak marki mogą je wykorzystać, by odnieść sukces na platformie. Wyniki raportu zostały podzielone na trzy trendy i przypisane do nich „sygnały”, które pokazują zachowania i zainteresowania użytkowników w różnych segmentach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54810 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 grudnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2022

Większość Polaków ograniczyła wydatki konsumpcyjne; rośnie popularność tańszych sieci handlowych

Galopująca inflacja powoduje, że ponad połowa Polaków ograniczyła już wydatki konsumpcyjne i deklaruje jeszcze mocniejsze zaciskanie pasa w najbliższych 12 miesiącach. Tak wynika z najnowszego badania firmy doradczej Bain & Company. Szukając oszczędności w budżetach domowych, Polacy coraz częściej wybierają zakupy online i sieci handlowe oferujące najniższe ceny.