Bukmacher Favbet z kampanią skierowaną do ukraińskich kibiców
  • 1
  • 2
15.12.2022

Bukmacher Favbet z kampanią skierowaną do ukraińskich kibiców

„Kibicuj tym, którzy nas wspierają” – bukmacher Favbet wzywa ukraińskich kibiców piłki nożnej do wspierania sojuszników Ukrainy biorących udział w mistrzostwach świata 2022.

Favbet i kijowska agencja kreatywna Taktika angażują w mundial kibiców z Ukrainy. Kampania opiera się na krótkich filmach kręconych na ulicach Kijowa. Całość koncentruje się na ukraińskich kibicach noszących stare szaliki kibica. Takimi przed laty machali na meczach Ukrainy przeciwko dzisiejszym sojusznikom.

„Kiedyś wznosiliśmy te szaliki nad głowy, ponieważ ponad wszystko pragnęliśmy Was pokonać. Teraz je nosimy dlatego, że szczerze życzymy Wam zwycięstwa, tak jak Wy życzycie zwycięstwa nam” – mówi lektor czytający manifest kampanii.

Pomysłodawcą kampanii jest Favbet, a naszym zadaniem było znalezienie dla niej najlepszych formy i stylu. Zdaliśmy sobie sprawę, że kiedyś na stadionach byliśmy przeciwnikami niemal wszystkich naszych dzisiejszych sojuszników. Teraz szaliki z tamtych meczów nie są już symbolami rywalizacji, ale jedności. Wielu kibiców nadal ma je w domach na pamiątkę. Dlatego postanowiliśmy je wykorzystać jako potężny symbol, wokół którego zbudowaliśmy kampanię – wyjaśnia Roman Hurbanow, współzałożyciel i dyrektor kreatywny agencji Taktika.

Oprócz manifestu kampania obejmuje filmy poświęcone kibicowaniu poszczególnym sojusznikom Ukrainy, takim jak Polska, Francja czy Anglia. Materiały zostały nakręcone przez ukraińskie studio Digital Religion.

Kampania ma być nie tylko wyrazem wdzięczności dla sojuszników. Również przypomnieniem, że wojna, w przeciwieństwie do piłkarskich mistrzostw świata, nie kończy się wraz z ostatnim gwizdkiem sędziego. Mundial wkrótce się zakończy. Tymczasem Ukraina nadal będzie toczyć walkę z agresorem, który chce zniszczyć ukraińską tożsamość.

  • 2
Bukmacher Favbet z kampanią mundialową

Bukmacher Favbet z kampanią mundialową

Bukmacher Favbet z kampanią mundialową

15 grudnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.12.2022

Większość Polaków ograniczyła wydatki konsumpcyjne; rośnie popularność tańszych sieci handlowych

Galopująca inflacja powoduje, że ponad połowa Polaków ograniczyła już wydatki konsumpcyjne i deklaruje jeszcze mocniejsze zaciskanie pasa w najbliższych 12 miesiącach. Tak wynika z najnowszego badania firmy doradczej Bain & Company. Szukając oszczędności w budżetach domowych, Polacy coraz częściej wybierają zakupy online i sieci handlowe oferujące najniższe ceny.