Kampania wyborcza – strategie partii w mediach społecznościowych. Badanie Fundacji Panoptykon - Marketing przy Kawie
Kampania wyborcza – strategie partii w mediach społecznościowych. Badanie Fundacji Panoptykon
  • 0
  • 0
5.09.2019

Kampania wyborcza – strategie partii w mediach społecznościowych. Badanie Fundacji Panoptykon

Mali na oślep, duzi strategicznie. Na celowniku głównie niezdecydowani – najmłodsi i najstarsi wyborcy. Do głosowania zachęcani zwłaszcza euroentuzjaści. Taki obraz toczonej na Facebooku walki o Parlament Europejski wyłania się z pilotażowych badań prowadzonych w ramach projektu badawczego Fundacji Panoptykon, Fundacji ePaństwo i Sotrendera.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55601 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 września 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.09.2019

Ukazała się książka „Własna firma krok po kroku” Grzegorza Krzemienia. Autor współtworzył i prowadzi agencję reklamową GoldenSubmarine

Grzegorz Krzemień przedstawia w książce rozwiązania, jak pomysł na biznes rozwinąć w dojrzałą organizację. Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem. Współtworzył agencję reklamową GoldenSubmarine, której jest prezesem. W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując konkretne rozwiązania.