Marketingowe case studies OLX, Ikei oraz PepsiCo na jednej konferencji – 11. Forum Marketingu Zintegrowanego - Marketing przy Kawie
Marketingowe case studies OLX, Ikei oraz PepsiCo na jednej konferencji – 11. Forum Marketingu Zintegrowanego
  • 0
  • 2
4.09.2019

Marketingowe case studies OLX, Ikei oraz PepsiCo na jednej konferencji – 11. Forum Marketingu Zintegrowanego

5 i 6 listopada w hotelu Gromada Centrum w Warszawie marketingowcy po raz 11. spotkają się na Forum Marketingu Zintegrowanego. Uczestnicy wysłuchają szesnastu wystąpień ponad 20 prelegentów, zobaczą zwycięskie kampanie Golden Arrow oraz poznają trendy, którymi już za chwilę będzie żyła branża reklamowa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55714 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 września 2019

  • 0
  • 1
  • 0
4.09.2019

Ukazała się książka „Własna firma krok po kroku” Grzegorza Krzemienia. Autor współtworzył i prowadzi agencję reklamową GoldenSubmarine

Grzegorz Krzemień przedstawia w książce rozwiązania, jak pomysł na biznes rozwinąć w dojrzałą organizację. Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem. Współtworzył agencję reklamową GoldenSubmarine, której jest prezesem. W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując konkretne rozwiązania.