Marketingowe case studies OLX, Ikei oraz PepsiCo na jednej konferencji – 11. Forum Marketingu Zintegrowanego
  • 0
  • 2
4.09.2019

Marketingowe case studies OLX, Ikei oraz PepsiCo na jednej konferencji – 11. Forum Marketingu Zintegrowanego

5 i 6 listopada w hotelu Gromada Centrum w Warszawie marketingowcy po raz 11. spotkają się na Forum Marketingu Zintegrowanego. Uczestnicy wysłuchają szesnastu wystąpień ponad 20 prelegentów, zobaczą zwycięskie kampanie Golden Arrow oraz poznają trendy, którymi już za chwilę będzie żyła branża reklamowa.

„Marketerze – czy nadal jesteś w grze?” – tak brzmi hasło 11. Forum Marketingu Zintegrowanego. Organizatorzy chcą rzucić branży wyzwanie i zachęcić do dyskusji na temat tego, co marketingowcy muszą robić już dziś, by nadążyć za trendami i zjawiskami, które staną się gorącym newsem jutro.

Jakie zagadnienia zostaną poruszone? Wśród wielu innych – marketing sensoryczny, hejt w sieci, voice commerce, fake newsy i zagrożenia dezinformacyjne, a także ekologia w marketingu.

Konferencja skierowana jest do wszystkich osób związanych z branżą marketingową, które są zainteresowane zdobyciem najświeższej wiedzy bezpośrednio od profesjonalistów. Forum Marketingu Zintegrowanego zostało zaplanowane tak, by dawać uczestnikom zarówno inspiracje, jak i gotowe rozwiązania czy narzędzia.

W pierwszym dniu będzie można poznać case studies pokazujące etapy powstania odnoszących sukcesy kampanii 360. Wystąpią m.in.:

  • Maciej Sienkowski i Radosław Smorga (pracowali nad głośną kampanią OLX „W internecie bądź sobą”),
  • Marta Stasiak i Emilia Kostka (case study Nestle Professional),
  • Bartosz Binczewski i Michał Pronobis-Proński (to oni wykorzystali ASMR w reklamach Ikei),
  • Michał Arament i Adam Zdeb (case study PepsiCo).

Drugi dzień to prelekcje o nadchodzących trendach. Uczestnicy usłyszą m.in. o:

  • marketingu zintegrowanym w czasach eco (prelegentka: Anna Zielińska-Wolfigiel z Pracowni Gier Szkoleniowych),
  • oszustwach w reklamie cyfrowej i zagrożeniach dezinformacyjnych (prelegent: Wojciech Przybylski z Fundacji Res Publica),
  • voice commerce (prelegentka: Katarzyna Dorsey z Yosh.AI).

Nad tegorocznym programem wydarzenia czuwa Rada Programowa w składzie:

  • przewodnicząca – Weronika Szwarc-Bronikowska (Media People),
  • Agnieszka Stelmaszczyk (Feno),
  • Renata Goss-Nowak (Poczta Polska),
  • Katarzyna Pawlikowska (Garden of Words),
  • Katarzyna Rączka (Danfonss Poland),
  • Magdalena Czaja (coach),
  • dr hab. Jacek Wasilewski (Narrative Impact),
  • Marcin Drzewiecki (Iron Mountain Polska),
  • Paweł Antkowiak (Albedo Marketing),
  • Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF).

Szczegółowy program oraz bilety na forum dostępne są na stronie internetowej wydarzenia. Do 6 września można je nabyć w promocyjnej cenie.

Wydarzenie jest organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB, działające w obszarze marketingu bezpośredniego oraz zintegrowanego. Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

  • 2

11. Forum Marketingu Zintegrowanego, 5–6 listopada 2019, Warszawa

4 września 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.09.2019

Ukazała się książka „Własna firma krok po kroku” Grzegorza Krzemienia. Autor współtworzył i prowadzi agencję reklamową GoldenSubmarine

Grzegorz Krzemień przedstawia w książce rozwiązania, jak pomysł na biznes rozwinąć w dojrzałą organizację. Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem. Współtworzył agencję reklamową GoldenSubmarine, której jest prezesem. W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując konkretne rozwiązania.