Czy polityk może wygrać z Netflixem?Czy polityk może wygrać z Netflixem?Czy polityk może wygrać z Netflixem?Czy polityk może wygrać z Netflixem?
Może Netflixa nie przebijesz, ale musisz cały czas się starać (fot. Pixabay)

Czy polityk może wygrać z Netflixem?

Czy polityk może wygrać z Netflixem?
Joanna Burdek

Joanna Burdek

-

właścicielka i strateg , Brand Useful

Joanna Burdek

Joanna Burdek

właścicielka i strateg
Brand Useful

Od 12 lat związana z marketingiem, m.in. jako dyrektor działu marketplace krakowskiej agencji. Właścicielka agencji reklamowej Brand Useful. Specjalizuje się w organizacji akcji sprzedażowych oraz kampanii B2B. Prowadzi szkolenia z zakresu marketingu, komunikacji ambientowej oraz prawa zamówień publicznych. Prowadzi kampanie B2B oraz B2C dla największych marek. Absolwentka studiów doktoranckich oraz Szkoły Strategii Marki w SAR.

Zbliżają się wybory parlamentarne. Już wkrótce losowanie numerów list – dla wielu ważniejsze niż losowanie Lotto. Jak wygrać wybory? Podstawowe wskazówki dla kandydatów przedstawia Joanna Burdek – politolog, właścicielka agencji Brand Useful.

Wybory parlamentarne są inne niż samorządowe – przekaz jest centralnie zarządzany, wzory billboardów podane, program ustalony. Czy jest jednak coś, co polityk może zrobić sam, lokalnie, bez centralnych wytycznych? Zwłaszcza że konkuruje nie tylko z opozycją, ale też wewnętrznie – z pozostałymi kandydatami z listy?

Jak sprawić, by wyborcy zagłosowali właśnie na ciebie? Poniżej kilka wskazówek, jak zaplanować i zrealizować kampanię wyborczą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się