Ikea i Sonos przygotowały eksperyment, w którym pokażą wpływ dźwięków na ludzki mózg - Marketing przy Kawie
Ikea i Sonos przygotowały eksperyment, w którym pokażą wpływ dźwięków na ludzki mózg
  • 1
  • 1
4.09.2019

Ikea i Sonos przygotowały eksperyment, w którym pokażą wpływ dźwięków na ludzki mózg

„The sound affect” to eksperyment, który ma pokazać, jak dźwięki wpływają na emocje. Ikea i firma Sonos wykorzystają do niego głośniki Symfonisk dostępne w sklepach szwedzkiej sieci.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56053 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

4 września 2019