Ukazała się książka „Własna firma krok po kroku” Grzegorza Krzemienia. Autor współtworzył i prowadzi agencję reklamową GoldenSubmarine
  • 0
  • 1
4.09.2019

Ukazała się książka „Własna firma krok po kroku” Grzegorza Krzemienia. Autor współtworzył i prowadzi agencję reklamową GoldenSubmarine

Grzegorz Krzemień przedstawia w książce rozwiązania, jak pomysł na biznes rozwinąć w dojrzałą organizację. Autor jest menedżerem z dwudziestoletnim doświadczeniem. Współtworzył agencję reklamową GoldenSubmarine, której jest prezesem. W książce dzieli się doświadczeniami, przywołując liczne przykłady i proponując konkretne rozwiązania.

Autor adresuje swoje porady nie tylko do tych, którzy zaczynają w biznesie. Także do działających w nim od lat i nieustannie mierzących się z rynkowymi wyzwaniami i dylematami. Podaje praktyczne wskazówki, mocno osadzając je w polskich realiach rynkowych.

Książka pomaga w znalezieniu własnych odpowiedzi na pytania:

  • Jak myśleć strategicznie i jednocześnie działać operacyjnie?
  • Jak pozyskiwać klientów i zwiększać sprzedaż?
  • Jak budować z nimi trwałe relacje?
  • Jak rozwijać ofertę, uwzględniając trendy oraz zmienne potrzeby klientów?
  • Jak skutecznie reklamować swoje produkty lub usługi?
  • Jak rozwijać kompetencje marketingowe firmy?
  • Jak budować sprawną strukturę, zarządzać ludźmi i motywować ich?
  • Jak delegować zadania, rozliczać i motywować pracowników?
  • Jak kontrolować finanse i budżet?

Grzegorz Krzemień nie mówi jednak o rozwoju biznesu w kategoriach rychłego sukcesu. Wręcz przeciwnie. Zwraca uwagę na mnóstwo problemów oraz na fakt, że nie wszystkim się udaje, a w każdym razie – że sukces niekoniecznie nadchodzi szybko bądź za pierwszym razem. Doradza natomiast:

  • w jaki sposób w miarę rozwoju własnego biznesu mierzyć się z problemami,
  • jak odnajdywać się w coraz bardziej złożonych warunkach działania na drodze do budowy stabilnej i zyskownej firmy.

Linearna struktura książki oraz podział na poszczególne etapy rozwoju biznesu ułatwiają nawigację i odnalezienie się we właściwym momencie. Autor szczegółowo omawia najważniejsze obszary rozwoju firmy w podziale na płaszczyzny:

  • Biznes i organizacja,
  • Ludzie,
  • Klienci,
  • Ty (jako właściciel i zarządzający),
  • Marketing,
  • Branża.

Można książkę czytać od wybranego fragmentu, który czytelnika interesuje np. ze względu na etap rozwoju firmy czy też konkretny problem zarządczy lub sprzedażowy.

Grzegorz Krzemień, „Własna firma krok po kroku. Działaj skutecznie na każdym etapie rozwoju swojego biznesu”. Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa 2019 – do nabycia w księgarni internetowej wydawnictwa.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym książki.

  • 1

Grzegorz Krzemień: „Własna firma krok po kroku”

 

4 września 2019