0 0 0 0 0 16.03.2018Dentsu Aegis Network Polska sfinalizowało transakcję zakupu Propeller FilmDentsu Aegis Network Polska przejął 100% udziałów w domu produkcyjnym Propeller Film. 15 marca zarząd potwierdził sfinalizowanie transakcji. To kolejna w tym roku akwizycja grupy.
0 0 0 0 0 16.03.2018Marketplaces’18 – konferencja dla polskich sprzedawców na Amazonie i eBayu23 i 24 marca w Sopocie odbędzie się pierwsza konferencja dla polskich sprzedawców na platformie Amazon, eBay i na innych popularnych platformach sprzedażowych. Marketplaces’18 to prelegenci z Europy, wyjątkowy program, panele eksperckie, liczne warsztaty oraz wiele innych atrakcji.
0 0 0 0 0 16.03.2018Social Media Show 2018 już na początku kwietniaJuż po raz piąty Gdański Inkubator Przedsiębiorczości we współpracy z Miastem Gdańskiem i partnerem strategicznym Beeffective zaprasza na Social Media Show. To trzydniowa konferencja o świecie mediów społecznościowych i marketingu. 4–6 kwietnia podczas spotkań, prelekcji i dyskusji zostaną poruszone tematy komunikacji, trendów, kryzysów i najnowszych rozwiązań w branży. Pojawią się podsumowania ubiegłego roku i prognozy na kolejne lata.
1 0 0 0 1 15.03.2018Spot z okazji 40-lecia wpisania Krakowa na listę UNESCOWe wrześniu minie 40 lat od czasu, kiedy Kraków jako pierwsze miasto europejskie został wpisany na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Z tej okazji przygotowano spot ukazujący stolicę Małopolski z nieco innej niż zwykle perspektywy.
0 0 0 0 0 15.03.2018„Jak Internet leczy dzieci”. Badanie IQS39 proc. rodziców chorych dzieci wykorzystuje informacje o lekach i leczeniu dostępne w Internecie. Większość z nich (26 proc.) poszukuje informacji o sposobach leczenia dziecka. Są też jednak tacy, którzy próbują na podstawie informacji dostarczonych przez doktora Google zdiagnozować swoją pociechę. Ci ostatni stanowią 17 proc. badanych rodziców – pokazuje badanie IQS.
0 4 0 0 3 15.03.2018Uliczni artyści wzywają do bojkotu H&MMarka H&M rozpoczęła kampanię reklamową sportowej linii New Routine. Na jednym ze zdjęć model pozuje na tle graffiti namalowanego przez Jasona Revoka Williamsa. Z tego powodu część środowiska street artu zaczęła nawoływać do bojkotu odzieżowej marki.
1 2 0 0 0 15.03.2018Littlemooonster96 ambasadorką marki Hi HybridYoutuberka i blogerka Littlemooonster96 została ambasadorką marki lakierów hybrydowych Hi Hybrid. Brand należący do firmy Nesperta kieruje swe produkty przede wszystkim do młodych dziewczyn.
2 5 0 0 0 15.03.2018Platforma Obywatelska z akcją „Konwój wstydu” na mobilnych billboardach14 marca na ulice Warszawy wyruszył „Konwój wstydu”. To akcja Platformy Obywatelskiej. Partia na mobilnych billboardach ujawnia wysokość nagród dla ministrów rządu Beaty Szydło. Domaga się też zwrotu tych pieniędzy.
2 0 0 0 0 15.03.2018Aviva promuje serwis do inwestowania oraz loterięAviva przygotowała dwa kolejne spoty promujące serwis do inwestowania Aviva24.pl oraz loterię. Kampania reklamowa „Inwestowanie ma się rozumieć” prowadzona jest w telewizji oraz Internecie.
0 1 0 0 1 15.03.2018Reklamacje składa co drugi niezadowolony klient. Badanie ProvidentaNiemal co piąty Polak zetknął się z sytuacją, w której usługodawca nie wywiązał się z umowy lub naruszał prawa konsumenta. Najczęściej dotyczyło to usług telekomunikacyjnych i finansowych. Jednak niewiele ponad połowa z tych osób zdecydowała się złożyć reklamację. Takie wyniki przyniosło badanie przeprowadzone dla Provident Polska z okazji Światowego Dnia Konsumenta.