Kampania „Sztuka bez wstydu” z brązem na Cannes Lions 2023, a „Gdzie zamieszkać” – z 11 nominacjami
  • 1
  • 2
19.06.2023

Kampania „Sztuka bez wstydu” z brązem na Cannes Lions 2023, a „Gdzie zamieszkać” – z 11 nominacjami

Kampania „Sztuka bez wstydu”, zrealizowana przez VMLY&R dla marki Durex, zdobyła brąz na Cannes Lions International Festival of Creativity 2023. McCann Poland otrzymał zaś łącznie 11 nominacji za kampanię „Gdzie zamieszkać” realizowaną dla Mastercard.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54859 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 czerwca 2023