„Dumna Promocja Tęczowej Polski” – kampania - Marketing przy Kawie
Wystartowała kampania „Dumna Promocja Tęczowej Polski”
  • 2
  • 12
19.06.2023

Wystartowała kampania „Dumna Promocja Tęczowej Polski”

17 czerwca – w dniu Parady Równości w Warszawie – Gazeta.pl i Stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza rozpoczęły „Dumną Promocję Tęczowej Polski”. Ogólnopolska kampania ma pokazać, że promocja LGBT+ to promocja równych praw dla wszystkich, niezależnie od orientacji seksualnej czy tożsamości płciowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 czerwca 2023