0 1 0 0 0 11.05.2023Połączenie sztuki i technologii AI w pawilonie warszawskiej Nocy MuzeówPodczas tegorocznej Nocy Muzeów z 13 na 14 maja, w centrum Warszawy stanie pawilon Miasta Stołecznego Warszawy. Uczestnicy wydarzenia dzięki asyście sztucznej inteligencji będą mogli zmienić się we współczesnych mistrzów płótna, i to bez użycia farb.
0 1 0 0 0 10.05.2023Ruszyła kampania Costa Coffee x Ptasie MleczkoKampania pod hasłem „Przyjemniej razem” promuje współpracę marek Costa Coffee i Ptasie Mleczko oraz limitowane produkty: pianki i napoje Ptasie Mleczko Caffè Frappé i Słony Karmel Shake.
0 5 0 0 1 10.05.2023Pokolenie silver pomijane w reklamach telewizyjnych – badanie Biura Reklamy TVPPrzedstawiciele pokolenia silver występuje tylko w co dziesiątej reklamie telewizyjnej. W bloku reklamowym niezmiennie królują dorośli przed pięćdziesiątką. Tak wynika z nowej fali badania zawartości spotów przeprowadzonego przez Biuro Reklamy TVP.
0 1 0 0 0 10.05.2023Channel Factory Polska wybrała PR CallingChannel Factory, globalna firma technologiczna z obszaru treści wideo i wspierająca działania reklamowe marek na YouTube, TikToku oraz platformach Meta, dołączyła do portfolio klientów PR Calling.
0 1 0 0 0 10.05.2023 Aktualizacja: 20:0017.05.2023„Graj legalnie” – bukmacherzy firm STS i Fortuna chcą wspólnie walczyć z szarą strefąDwie największe legalne firmy bukmacherskie w Polsce, STS i Fortuna we wspólnej kampanii nagłaśniają problem szarej strefy. W miejscach ich logo pojawi się hasło „Graj legalnie”.
0 1 0 0 0 10.05.2023Allegro debiutuje w CzechachKupujący z Czech mogą korzystać z Allegro.cz – lokalnej odsłony Allegro dopasowanej do ich potrzeb i oczekiwań. Polscy sprzedający mogą rozszerzyć sprzedaż na nowy rynek, korzystając ze znanych sobie narzędzi i mając kontrolę nad lokalnym asortymentem, cenami i metodami dostaw.
0 1 0 0 0 10.05.2023 Materiał PartneraJak poznać klienta cyfrowej ery i umieć za nim nadążać? Jak wykorzystać AI? Dowiedz się na Salesforce World Tour Essentials Warsaw 2023Salesforce uruchomił rejestrację na wydarzenie Salesforce World Tour Essentials Warsaw 2023, które odbędzie się 24 maja 2023 r. na PGE Stadionie Narodowym.
0 1 0 0 0 10.05.2023Online Marketing Day już 16 czerwcaJuż po raz czwarty na Online Marketing Day eksperci będą dzielić się swoją marketingową wiedzą. Wydarzenie online odbędzie się 16 czerwca.
0 1 0 0 0 10.05.2023Ekipa tworzy nową spółkę, by sprzedawać własne produkty FMCGGrupa influencerów Ekipa założyła firmę Essa, której celem jest wprowadzanie na rynek produktów FMCG. Mniejszościowym udziałowcem w nowej spółce został Dariusz Drewnicki, były dyrektor marketingu AmRestu, Coca-Coli i firmy Neuca.
0 2 0 0 0 9.05.2023 Aktualizacja: 16:0022.05.2023Robert i Anna Lewandowscy ambasadorami marki rowerowej StormWspółpraca z piłkarzem i jego żoną ma na celu wypromowanie marki Storm, a także wspieranie aktywnego, zdrowego oraz rodzinnego sposobu spędzania czasu.