0 1 0 0 0 22.06.2023Kampania „Gdzie zamieszkać” zdobyła 6 Lwów z pierwszych ośmiu shortlist na Cannes Lions International Festival of CreativityAgencja McCann otrzymała dwie złote, jedną srebrną i trzy brązowe nagrody za projekt „Gdzie zamieszkać” stworzony z marką Mastercard.
0 1 0 0 0 22.06.2023UOKiK wszczął postępowanie w sprawie reklam pseudomedycznychUrząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów rozpoczął postępowanie w sprawie reklam produktów pseudomedycznych (tzw. scamu) zamieszczanych w prasie.
1 1 0 0 0 22.06.2023Orange z wakacyjną kampanią „Korzystaj z internetu do bezkońca”Wystartowała kampania promująca nową wakacyjną ofertę Orange Polska - „Korzystaj z internetu do bezkońca”.
0 1 0 0 0 21.06.2023O jakich krajach i liniach lotniczych Polacy najczęściej rozmawiają w sieci przed wakacjami? Analiza SentiOneOd trzech miesięcy w polskim internecie systematycznie rośnie liczba wypowiedzi na temat popularnych kierunków wakacyjnych wyjazdów – Grecji, Turcji, Egiptu, Bułgarii i Hiszpanii. Wypowiedzi pojawiają się najczęściej w kontekście porównania cen wakacji w kraju i za granicą. Jeśli chodzi o linie lotnicze, to największą popularnością w rozmowach Polaków cieszą się LOT, Ryanair i Wizzair. Choć liczba wypowiedzi na ich temat również rośnie wraz ze zbliżaniem się wakacji, to głównym kontekstem rozmów jest otwarte w kwietniu lotnisko w Radomiu.
0 4 0 0 0 21.06.2023„Twój dom jest Twoją sceną” – kampania Franke Home SolutionsInternetowa kampania Franke Home Solutions „Twój dom jest Twoją sceną” koncentruje się na zmianie komunikacji marki po jej niedawnym rebrandingu.
1 3 0 0 0 21.06.2023Kampania grillowa marki Kotlin – „Tribute dla Mistrzów Grilla”Kampania „Tribute dla Mistrzów Grilla” ma w lekki sposób mówić o znaczeniu wspólnych spotkań przy grillu. Dodatkowo marka ogłasza konkurs. Uczestnicy mają za zadanie nagrać zabawne wideo z grillem w roli głównej. Pozwoli im to odkryć w sobie jednego z sześciu nowych bohaterów marki Kotlin.
0 9 0 0 0 21.06.2023Inkluzywne perfumy Martyny Wojciechowskiej i firmy W.KrukFirma W.Kruk i Martyna Wojciechowska stworzyły autorską kolekcję perfum Freedom Air, Fire, Earth i Water. Charakterem i nazwami nawiązują do czterech żywiołów. Wśród nowości znalazły się także jedwabne chusty Freedom. Marka podkreśla, że perfumy mają charakter inkluzywny, czyli są neutralne płciowo.
0 1 0 0 0 21.06.2023Marka Somersby wystartowała z kampanią „Zapylamy z pomocą”Kampania edukacyjna „Zapylamy z pomocą” marki Somersby i Fundacji Pszczoła Musi Być szerzy wiedzę o zapylaczach i tworzy ogrody przyjazne owadom zapylającym w wybranych miejscach w Polsce.
0 1 0 0 0 20.06.2023Kondycja marki Bud Light ucierpiała po kontrowersjach wywołanych współpracą z transpłciową influencerkąKondycja marki Bud Light ucierpiała po kontrowersjach związanych ze współpracą z transseksualną influencerką. Nie poprawiła się mimo upływu kilku miesięcy, a nieprzychylni marce są konsumenci z obu stron sporu.
0 1 0 0 1 20.06.2023Coca-Cola przejmie wódkę Finlandia za 220 mln dol.Coca-Cola HBC za 220 mln dol. przejmie producenta wódki Finlandia, firmę Brown-Forman Finland Oy. Tym samym wzmocni swoje możliwości w zakresie zagospodarowania biznesowego większej liczby okazji do spożywania napojów.