Z ageizmem trzeba walczyć – również w reklamie - Marketing przy Kawie
Festiwal Cannes Lions chce walczyć z ageizmem w reklamie
  • 0
  • 1
12.03.2023

Festiwal Cannes Lions chce walczyć z ageizmem w reklamie

Władze festiwalu Cannes Lions chcą walczyć z dyskryminacją starszych twórców w branży reklamowej. Na festiwalu pojawi się kategoria Senior Lions.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56513 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

11 marca 2023

10 marca 2023