„Potencjał ukryty w bursztynie”: powstaje kampania - Marketing przy Kawie
Kampania promująca bursztyn bałtycki wśród młodych – „Potencjał ukryty w bursztynie”
  • 0
  • 1
7.05.2024

Kampania promująca bursztyn bałtycki wśród młodych – „Potencjał ukryty w bursztynie”

„Potencjał ukryty w bursztynie” – ta kampania ma na celu ukazanie walorów estetycznych, ale także praktycznego zastosowania bursztynu w codziennym życiu oraz jako elementu stylizacji i dekoracji.

Działania będą prezentowały możliwości, jakie oferuje ten surowiec, zachęcając młodych ludzi do zgłębienia jego świata. Strategią, koncepcją oraz realizacją kampanii mającej zbudować nowoczesny wizerunek bursztynu wśród tej grupy wiekowej zajęła się agencja Kerris.

– Miasto Gdańsk od lat promuje bursztyn, ale teraz chcemy zwrócić się z tym przesłaniem do młodszych pokoleń. Dla wielu z nich „bałtyckie złoto” kojarzy się z biżuterią dla starszych, składnikiem leków i kosmetyków czy też z tradycyjnymi pamiątkami z nadmorskich miast. Nasza kampania ma na celu przełamanie tych stereotypów i pokazanie bursztynu jako atrakcyjnego i wszechstronnego materiału – zapowiada Ignacy Bochiński, partner i współwłaściciel agencji Kerris.

Kampania obejmie również współpracę z influencerami i wydawcami. Wykorzysta serwisy Meta, TikTok oraz Google Display Network, aby dotrzeć do młodszej grupy odbiorców i maksymalnie zwiększyć świadomość bursztynu jako elementu współczesnej mody i wyjątkowego stylu.

W ramach kampanii powstanie serwis contentowy, który przedstawi oblicze bursztynu w nowocześniejszej formie. Znajdą się w nim:

  • wywiady ze współczesnymi bursztynnikami,
  • katalog wyselekcjonowanych produktów,
  • artykuły odkrywające potencjał bursztynu.

Działania są elementem strategii projektu „Gdańsk Światowa Stolica Bursztynu” na lata 2023–2033.

  • 1
Kampania „Potencjał ukryty w bursztynie” agencji Kerris

Powstaje kampania „Potencjał ukryty w bursztynie”

7 maja 2024