Kodeks współpracy dla influencerów w Publicis - Marketing przy Kawie
Publicis wprowadza kodeks współpracy dla influencerów
  • 0
  • 1
6.11.2023

Publicis wprowadza kodeks współpracy dla influencerów

Publicis Groupe aktualizuje zasady współpracy z twórcami internetowymi. Do wszystkich nowych umów z influencerami dołącza kodeks wartości i zasad, które każdy twórca powinien zaakceptować i respektować, aby móc nawiązać współpracę reklamową z klientami i markami reprezentowanymi przez agencje należące do grupy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55732 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

5 listopada 2023

4 listopada 2023