Durex promuje gadżety erotyczne - Marketing przy Kawie
„Poczuj dobre wibracje” – Durex promuje gadżety erotyczne
  • 0
  • 2
13.05.2024

„Poczuj dobre wibracje” – Durex promuje gadżety erotyczne

Durex prowadzi kampanię promującą portfolio sześciu nowoczesnych gadżetów erotycznych. W jej ramach powstał „Seksplorownik” – podcast, do którego marka zaangażowała terapeutkę Agatę Stolę.

– Chcemy, aby Polki i Polacy otwierali się na własną przyjemność i eksperymentowali w poszukiwaniu sposobów jej osiągania. Aby umożliwić im eksplorację indywidualnych potrzeb i odkrycie nowych doznań, wprowadziliśmy do oferty nową linię gadżetów erotycznych. Obecnie na polskim rynku dostępnych jest sześć nowych urządzeń z serii Durex Play. Zostały one stworzone tak, aby dopasowywać się do różnych typów aktywności seksualnej oraz zapewniać wyjątkowe doznania i zwiększyć satysfakcję – informuje Karolina Wierzbicka-Gajda, category manager wellbeing Poland & EE, Reckitt.

Wzrost świadomości oraz akceptacji społecznej wobec korzystania z tego typu akcesoriów przyczyniły się do dynamicznego rozwoju rynku. Między 2019 a 2023 r. nastąpił dwukrotny wzrost zainteresowania gadżetami erotycznymi*. Stało się tak przez:

  • zmianę zachowań podczas pandemii,
  • upowszechnienie gadżetów erotycznych,
  • zwiększenie dostępności produktów zarówno w kanale online, jak i offline.

Najnowsza linia gadżetów intymnych Durex Play jest wspierana kampanią digitalową, u partnerów biznesowych i we współpracach influencerskich. Elementem wsparcia jest „Seksplorownik” – podcast stworzony przez markę wraz z seksuolożką i terapeutką par Agatą Stolą. Jest on dostępny na Spotify.

W skład portfolio produktów wchodzą:

  • wibrujący masturbator Ride & Vibe,
  • rękaw do masturbacji Slide & Ride,
  • wibrator damski ze stymulującą końcówką 2w1 Vibe & Tease,
  • multistymulator stref erogennych Ride & Tease.

Dodatkowo, z racji tego, że 1/5 konsumentów podczas masturbacji lub stosunku korzysta z gadżetów analnych, w linii Durex Play znalazły się dwa produkty:

  • wibrujący korek analny Pop & Buzz,
  • zestaw korków analnych Deep & Deeper.

Za ideę kreatywną, strategię kampanii oraz realizację projektu odpowiada agencja kreatywna DDB Warszawa. Strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów powierzono OMD Group. Koordynacja współpracy z influencerami w social mediach – Tears of Joy. Za komunikację kampanii odpowiedzialna jest agencja Big Picture.

*Estymacja dokonana na podstawie badania BCG, PL, 2021 „The global sexual wellness devices market”, PWC, grudzień 2021.

  • 2
Durex promuje gadżety erotyczne

Durex promuje gadżety erotyczne

Durex promuje gadżety erotyczne

13 maja 2024