Publicis wygrywa przetarg na obsługę L’Oréal - Marketing przy Kawie
Publicis wygrywa przetarg na obsługę L’Oréal
  • 0
  • 1
7.05.2024

Publicis wygrywa przetarg na obsługę L’Oréal

L’Oréal rozstrzygnął przetarg i powierzył agencji Publicis Consultants obsługę w zakresie zarządzania komunikacją korporacyjną oraz działań public affairs w Polsce oraz w krajach bałtyckich.

Publicis ma pozycjonować L’Oréal jako lidera branży beauty-tech. Również marki, która opiera swoje działania na przekonaniu, że piękno jest niezbędne dla dobrostanu każdego człowieka, a przy tym podmiotu:

  • zaangażowanego w wywieranie pozytywnego wpływu na ludzi i środowisko,
  • koncentrująceo się na tworzeniu przyszłości piękna.

– Naszą misją jest demokratyzacja piękna, tak aby było dostępne dla każdego. To oznacza, że opracowując innowacje, koncentrujemy się na człowieku i jego potrzebach. Dążąc do tego, podczas wprowadzania nowych produktów i projektów kładziemy silny nacisk na zrozumienie i zaspokojenie różnorodnych potrzeb konsumentów i konsumentek. Jesteśmy skoncentrowani na budowaniu bardziej inkluzywnej i zrównoważonej przyszłości.

Cieszymy się, że możemy współpracować z Publicis Consultants. To partnerstwo pozwala nam w widoczny sposób realizować naszą misję i wspólnie tworzyć piękno, które nie tylko porusza świat, ale także komunikuje jego transformacyjną siłę – mówi Barbara Stępień, dyrektorka komunikacji korporacyjnej L’Oréal Polska i kraje Bałtyckie.

Współpraca obejmuje również działania public affairs

Prowadzi je Blanka Chmurzyńska-Brown, dyrektorka public affairs L‘Oréal Polska i Kraje Bałtyckie, która w grudniu ub.r. dołączyła do firmy. Wcześniej przez 21 lat była dyrektorką generalną Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.

W przeszłości agencja wspierała ekspertów L’Oréal projektowo. Miało to miejsce m.in. podczas wydarzeń biznesowych takich jak Forum Ekonomiczne w Karpaczu, Europejskie Forum Nowych Idei czy Impact.

– Cieszymy się, że nasza współpraca tak się rozwija. Dziękujemy za zaufanie, którego przejawem jest powierzenie nam tak ważnych obszarów. L’Oréal jest nie tylko liderem branży kosmetycznej, ale też pionierem w dziedzinie technologii, które służą człowiekowi. To właśnie dzięki temu tworzą produkty i usługi o tak wysokim stopniu personalizacji i inkluzywności. W czasach dynamicznego postępu technologicznego myślę, że to wyjątkowe połączenie. Dlatego czujemy się wyróżnieni tym partnerstwem, jak również odpowiedzialni za wsparcie w tworzeniu części tej historii – komentuje Daria Tworek, managing partner w Publicis Consultants.

Obie firmy są partnerami Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej. Prowadzą też współpracę dydaktyczną z uczelniami w Warszawie.

  • 1
Publicis wygrywa przetarg na obsługę L’Oréal

Publicis wygrywa przetarg na obsługę L’Oréal

7 maja 2024