Otomoto z kolejnymi „Prawdziwymi historiami” - Marketing przy Kawie
„20 lat na rynku motoryzacyjnym” – kolejna odsłona platformy „Prawdziwe historie” Otomoto
  • 1
  • 1
7.05.2024

„20 lat na rynku motoryzacyjnym” – kolejna odsłona platformy „Prawdziwe historie” Otomoto

Bohaterowie najnowszych „Prawdziwych historii” Otomoto wspominają zmiany na rynku motoryzacyjnym, które zaszły od początku ich działalności w branży.

„Najważniejsze to dobrać załogę”. Tak ponad 20 lat działalności swojej firmy na rynku motoryzacyjnym podsumowuje Stefan Lis – założyciel rodzinnego przedsiębiorstwa Auto Centrum Lis. Biznes zaczynał się na kaliskiej giełdzie samochodowej. Dziś jest prowadzony przez kolejne pokolenie rodziny, które zatrudnia w swoich salonach ponad 300 osób.

Ogólnopolski zasięg działań firmy umożliwia współpraca z Otomoto, które doceniło wysoką jakość jednego z ogłoszeń dealera. Przyznało nagrodę Grand Prix w konkursie dla profesjonalnych sprzedających na platformie „Liderzy Jakości Otomoto”.

W ramach nagrody w konkursie firma otrzymała zaproszenie do udziału w cyklu „Prawdziwe historie”. To siódma historia nagrana w ramach serii. Wszystkie scenariusze do niej powstały po spotkaniach i wysłuchaniu opowieści sprzedających konkretne pojazdy na platformie. Bohaterami wszystkich filmów są właściciele wystawionych na sprzedaż samochodów, ​bez doświadczenia w wystąpieniach przed kamerą. Spot jest elementem stałej platformy komunikacyjnej Otomoto „Tu się tworzą historie”.

Najnowsza odsłona kampanii mówi o biznesie motoryzacyjnym

Opowiada o zmianach, które zaszły od początku XXI w. w sposobie sprzedaży samochodów. Historia powstania i rozwoju firmy odzwierciedla zmiany na rynku automotive w Polsce.

– Historie, które mają do przekazania dealerzy sprzedający za pośrednictwem naszej platformy, są dla nas szczególnie inspirujące. Uchylają drzwi do wspomnień nie tyle związanych z konkretnym samochodem, co pasją do motoryzacji i wieloletnim procesem budowania własnego biznesu. Naszym celem jest wspieranie naszych użytkowników w ich codziennej pracy i dostarczanie ​narzędzi, by mogli skutecznie rozwijać swoją strategię. To ogromna satysfakcja być częścią tych opowieści – podkreśla Mateusz Masłowski, senior B2B marketing manager, Otomoto.

Pierwszy film z serii „Prawdziwe historie” powstał pod koniec 2021 r. i dotyczył indywidualnych sprzedających. Jego bohaterkami były wnuczka i babcia – autorki ogłoszenia dotyczącego sprzedaży wartburga. Jednorazowa aktywacja, angażująca tych, którzy dodają swoje ogłoszenia na platformie, przerodziła się w całą serię. Okazało się, że Polki i Polacy, dla których auto jest czymś więcej niż narzędziem do przemieszczania się, chcą opowiadać swoje historie i jednocześnie interesują ich historie właścicieli innych samochodów.

Siłą, która napędza cykl, jest autentyczność. Realizując już siódmy „mikroreportaż”, mamy okazję wejść do nowego świata, poznać kolejnych, bardzo wyjątkowych ludzi, których łączy korzystanie z naszej platformy i pasja do motoryzacji. Za ogłoszeniami Otomoto kryje się wiele niezwykłych historii i bardzo się cieszę, że ich bohaterowie chcą się nimi dzielić z wszystkimi fanami formatu – mówi Patrycja Pawłowska, social media lead w Otomoto, pomysłodawczyni cyklu „Prawdziwe historie”.

Nowy spot od 6 maja jest emitowany w telewizji, radiu i internecie. Kampanię uzupełniają działania promocyjne w mediach społecznościowych i online, widoczna jest także na nośnikach OOH. Za koncept kreatywny, koordynację kampanii 360 stopni, a także produkcję spotu odpowiada agencja Madogz. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, a za zdjęcia odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Zakup mediów w kampanii – dom mediowy Mindshare.

  • 1
Najnowsza „Prawdziwa historia” Otomoto

Najnowsza „Prawdziwa historia” Otomoto

7 maja 2024