- 1
- 1
„20 lat na rynku motoryzacyjnym” – kolejna odsłona platformy „Prawdziwe historie” Otomoto
Bohaterowie najnowszych „Prawdziwych historii” Otomoto wspominają zmiany na rynku motoryzacyjnym, które zaszły od początku ich działalności w branży.
„Najważniejsze to dobrać załogę”. Tak ponad 20 lat działalności swojej firmy na rynku motoryzacyjnym podsumowuje Stefan Lis – założyciel rodzinnego przedsiębiorstwa Auto Centrum Lis. Biznes zaczynał się na kaliskiej giełdzie samochodowej. Dziś jest prowadzony przez kolejne pokolenie rodziny, które zatrudnia w swoich salonach ponad 300 osób.
Ogólnopolski zasięg działań firmy umożliwia współpraca z Otomoto, które doceniło wysoką jakość jednego z ogłoszeń dealera. Przyznało nagrodę Grand Prix w konkursie dla profesjonalnych sprzedających na platformie „Liderzy Jakości Otomoto”.
W ramach nagrody w konkursie firma otrzymała zaproszenie do udziału w cyklu „Prawdziwe historie”. To siódma historia nagrana w ramach serii. Wszystkie scenariusze do niej powstały po spotkaniach i wysłuchaniu opowieści sprzedających konkretne pojazdy na platformie. Bohaterami wszystkich filmów są właściciele wystawionych na sprzedaż samochodów, bez doświadczenia w wystąpieniach przed kamerą. Spot jest elementem stałej platformy komunikacyjnej Otomoto „Tu się tworzą historie”.
Najnowsza odsłona kampanii mówi o biznesie motoryzacyjnym
Opowiada o zmianach, które zaszły od początku XXI w. w sposobie sprzedaży samochodów. Historia powstania i rozwoju firmy odzwierciedla zmiany na rynku automotive w Polsce.
– Historie, które mają do przekazania dealerzy sprzedający za pośrednictwem naszej platformy, są dla nas szczególnie inspirujące. Uchylają drzwi do wspomnień nie tyle związanych z konkretnym samochodem, co pasją do motoryzacji i wieloletnim procesem budowania własnego biznesu. Naszym celem jest wspieranie naszych użytkowników w ich codziennej pracy i dostarczanie narzędzi, by mogli skutecznie rozwijać swoją strategię. To ogromna satysfakcja być częścią tych opowieści – podkreśla Mateusz Masłowski, senior B2B marketing manager, Otomoto.
Pierwszy film z serii „Prawdziwe historie” powstał pod koniec 2021 r. i dotyczył indywidualnych sprzedających. Jego bohaterkami były wnuczka i babcia – autorki ogłoszenia dotyczącego sprzedaży wartburga. Jednorazowa aktywacja, angażująca tych, którzy dodają swoje ogłoszenia na platformie, przerodziła się w całą serię. Okazało się, że Polki i Polacy, dla których auto jest czymś więcej niż narzędziem do przemieszczania się, chcą opowiadać swoje historie i jednocześnie interesują ich historie właścicieli innych samochodów.
– Siłą, która napędza cykl, jest autentyczność. Realizując już siódmy „mikroreportaż”, mamy okazję wejść do nowego świata, poznać kolejnych, bardzo wyjątkowych ludzi, których łączy korzystanie z naszej platformy i pasja do motoryzacji. Za ogłoszeniami Otomoto kryje się wiele niezwykłych historii i bardzo się cieszę, że ich bohaterowie chcą się nimi dzielić z wszystkimi fanami formatu – mówi Patrycja Pawłowska, social media lead w Otomoto, pomysłodawczyni cyklu „Prawdziwe historie”.
Nowy spot od 6 maja jest emitowany w telewizji, radiu i internecie. Kampanię uzupełniają działania promocyjne w mediach społecznościowych i online, widoczna jest także na nośnikach OOH. Za koncept kreatywny, koordynację kampanii 360 stopni, a także produkcję spotu odpowiada agencja Madogz. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, a za zdjęcia odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Zakup mediów w kampanii – dom mediowy Mindshare.
- 1