Limitless Jennifer Lopez – kampania perfum - Marketing przy Kawie
Kampania nowego zapachu Jennifer Lopez – Limitless
  • 0
  • 1
10.05.2024

Kampania nowego zapachu Jennifer Lopez – Limitless

Limitless to najnowszy zapach sygnowany marką Jennifer Lopez. Ma odzwierciedlać kobietę, która żyje bez żadnych ograniczeń, zna i wykorzystuje swoją moc.

W kampanii Jennifer Lopez przedstawiana jest jako źródło inspiracji oraz ikona nieograniczonego potencjału, która:

  • osiąga wielkie sukcesy bez ograniczeń,
  • każdego dnia odzwierciedla istotę tego, co znaczy być kobietą silną i zdecydowaną.

Zapach dostępny jest w Polsce wyłącznie w drogeriach Rossmann.

Kampania promująca zapach emitowana jest na standardowych oraz wielkoformatowych nośnikach DOOH. Realizowane będą także działania w kanałach social media oraz współprace z influencerami. Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiada agencja Havas Media. Kampanię influencerską poprowadzi zespół Havas Play.

  • 1
Kampania nowego zapachu Jennifer Lopez

Kampania nowego zapachu Jennifer Lopez

10 maja 2024

9 maja 2024