Od Paula Newmana do Roberta Lewandowskiego – 9 marek stworzonych przez gwiazdyOd Paula Newmana do Roberta Lewandowskiego – 9 marek stworzonych przez gwiazdyOd Paula Newmana do Roberta Lewandowskiego – 9 marek stworzonych przez gwiazdyOd Paula Newmana do Roberta Lewandowskiego – 9 marek stworzonych przez gwiazdy

Od Paula Newmana do Roberta Lewandowskiego – 9 marek stworzonych przez gwiazdy

Od Paula Newmana do Roberta Lewandowskiego – 9 marek stworzonych przez gwiazdy
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor, Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor, Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Odpowiednio głośne nazwisko oraz wspólnik z doświadczeniem w biznesie i marketingu. Według takiego schematu powstawały zwykle marki gwiazd. Najczęściej z powodzeniem, choć było też kilka głośnych porażek.

Paul Newman – Newman’s Own

Marka znalazła się w zestawieniu, mimo że jej twórca zmarł w 2008 roku. Kiedy 33 lata temu debiutowała na półkach, wyraźnie wyprzedzała swoje czasy. Gwiazdy rzadziej tworzyły wtedy własne marki. Zainteresowanie życiem celebrytów nie było tak duże jak dzisiaj, mniej było także kanałów dotarcia do konsumentów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się