Kampania Dobroplastu z udziałem Kamila Grosickiego
  • 1
  • 2
29.04.2021

Kampania Dobroplastu z udziałem Kamila Grosickiego

Kamil Grosicki został twarzą producenta stolarki okiennej Dobroplast. Z początkiem maja ruszy pierwsza odsłona kampanii z jego udziałem. Jej hasło to „Okna dbające o dom”. Działania prowadzone będą m.in. w prasie oraz Internecie.

Główne aktywności skupią się na Internecie, punktach sprzedaży stacjonarnej i social media – w tym na instagramowym profilu Kamila Grosickiego. Działania będą promować sklep internetowy www.sklep.dobroplast.pl. Kampania Dobroplastu podzielona jest na kilka odsłon. Celem każdej z nich jest opowiedzenie, w jaki sposób okna dbają o przeżywanie każdej chwili w domu jak najlepiej.

Stąd w kampanii nie zobaczymy Kamila Grosickiego jako sportowca. Poznamy go jako zwykłego człowieka, którego życie nie kręci się tylko wokół pracy, lecz wokół rodziny i domu. Scenariusze spotów, jak i odsłon kampanii powstają wspólnie ze sportowcem. Chodzi o to, aby opowiedziane w nich historie jak najlepiej odwzorowywały, jak naprawdę spędza on czas poza boiskiem.

Nie chcemy robić kampanii, w której piłkarz kopie piłkę. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Kamilem, bo poza tym, że jest to świetny sportowiec, prywatnie Kamil jest mężem i ojcem, który dba o rodzinę, a wolny czas spędza w domu. Takie życie Kamila obserwuje blisko pół miliona osób na jego Instagramie. Pandemia pokazała, że coraz więcej czasu spędzamy w domu. Niezależnie od tego, kim jesteś i czy pracujesz na boisku, w biurze czy masz home office – nasze okna są w stanie zadbać o dom każdego, aby mógł przeżyć w nim każdą chwilę jak najlepiej – mówi Joanna Dmochowska, marketing manager z firmy Dobroplast.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja VeryGoodStory. Autorem zdjęć i filmu jest Daniel Rusin.

  • 2
Kampania Dobroplastu z Kamilem Grosickim

Kampania Dobroplastu z Kamilem Grosickim

Kampania Dobroplastu z Kamilem Grosickim

28 kwietnia 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2021

McDonald’s z okazji ramadanu połączył pracowników, którzy wyemigrowali do Singapuru, z ich rodzinami w Malezji

Minął ponad rok od zamknięcia granicy między Singapurem a Malezją, aby ograniczyć rozprzestrzenianie się Covid-19. Zwykle wielu Malezyjczyków codziennie dojeżdżało ze swojego kraju do pracy u sąsiada. Z powodu pandemii część z nich została w Singapurze i nie widziała rodziny od marca 2020 r. To rozstanie ciężkie jest szczególnie podczas ramadanu. McDonald’s postanowił połączyć swoich pracowników z bliskimi.