Next level – nowe wyzwania komunikacyjne dla firm IT, działaczy społecznych i politykówNext level – nowe wyzwania komunikacyjne dla firm IT, działaczy społecznych i politykówNext level – nowe wyzwania komunikacyjne dla firm IT, działaczy społecznych i politykówNext level – nowe wyzwania komunikacyjne dla firm IT, działaczy społecznych i polityków
Czy branży tech uda się przywrócić niewinność? (fot. kadr ze spotu Truth About Tech)

Next level – nowe wyzwania komunikacyjne dla firm IT, działaczy społecznych i polityków

Next level – nowe wyzwania komunikacyjne dla firm IT, działaczy społecznych i polityków
AdvertisementAdvertisement
Szymon Szymczyk

Szymon Szymczyk

-

associate, Hill+Knowlton Strategies

Szymon Szymczyk

Szymon Szymczyk

associate
Hill+Knowlton Strategies

Z branżą komunikacji związany od 13 lat. W H+K zapewnia wsparcie strategiczne dla kluczowych klientów. Jest też członkiem zespołu ds. nauk behawioralnych i pomaga klientom wykorzystywać wiedzę o ludzkich zachowaniach w sztuce komunikacji. Wcześniej związany m.in. z agencją Planet Partners, gdzie realizował projekty dla klientów z sektora kosmicznego, ochrony danych osobowych, autonomicznych pojazdów, fintech i big data. Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej, prowadził zajęcia PR Online w SWPS.

Klimat wokół nowych technologii się zmienił. Informacje o wątpliwych etycznie praktykach biznesowych, wyciekach danych oraz społecznych i ekonomicznych skutkach ubocznych sprawiły, że w oczach opinii publicznej branża tech straciła niewinność i jednoznacznie pozytywny wizerunek.

Równolegle, wraz ze wzrostem roli IT w życiu społecznym, wzrosło zainteresowanie, z jakim politycy, aktywiści i zwykli obywatele przyglądają się rozwojowi technologii. Pytanie: czy sama branża tech dostrzega te zmiany i dostosuje się do nowej sytuacji?

Nie po raz pierwszy trendy z Ameryki docierają powoli do Polski. Dotyczy to także kryzysu zaufania do branży technologicznej i związanej z nim zmiany nastawienia mediów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się