Next level – nowe wyzwania komunikacyjne dla firm IT, działaczy społecznych i politykówNext level – nowe wyzwania komunikacyjne dla firm IT, działaczy społecznych i politykówNext level – nowe wyzwania komunikacyjne dla firm IT, działaczy społecznych i politykówNext level – nowe wyzwania komunikacyjne dla firm IT, działaczy społecznych i polityków
Czy branży tech uda się przywrócić niewinność? (fot. kadr ze spotu Truth About Tech)

Next level – nowe wyzwania komunikacyjne dla firm IT, działaczy społecznych i polityków

Next level – nowe wyzwania komunikacyjne dla firm IT, działaczy społecznych i polityków
Szymon Szymczyk

Szymon Szymczyk

-

PR consultant, Planet Partners

Szymon Szymczyk

Szymon Szymczyk

PR consultant
Planet Partners

Z branżą komunikacji i mediów związany od 2007 r. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z branży nowych technologii i mediów. Wcześniej dyrektor zarządzający agencji Kolko i redaktor miesięcznika o biznesie technologicznym „Proseed Magazine”. Prowadził zajęcia PR online w SWPS w Warszawie. Na blogu Edgerunner.pl pisze o wpływie technologii na społeczeństwo. Współtworzy również podcast Otwieracz.net.

Klimat wokół nowych technologii się zmienił. Informacje o wątpliwych etycznie praktykach biznesowych, wyciekach danych oraz społecznych i ekonomicznych skutkach ubocznych sprawiły, że w oczach opinii publicznej branża tech straciła niewinność i jednoznacznie pozytywny wizerunek.

Równolegle, wraz ze wzrostem roli IT w życiu społecznym, wzrosło zainteresowanie, z jakim politycy, aktywiści i zwykli obywatele przyglądają się rozwojowi technologii. Pytanie: czy sama branża tech dostrzega te zmiany i dostosuje się do nowej sytuacji?

Nie po raz pierwszy trendy z Ameryki docierają powoli do Polski. Dotyczy to także kryzysu zaufania do branży technologicznej i związanej z nim zmiany nastawienia mediów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się