Influencerzy będą promować Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię (GZM)
  • 0
  • 1
15.09.2022

Influencerzy będą promować Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię (GZM)

Radosław Kotarski, Krzysztof „Jankes” Jankowski, Jolanta Szymańska, Karol Werner – to niektórzy z influencerów promujących GZM. Celem kampanii jest zbudowanie marki metropolii oraz wiedzy o niej. Odbiorcy dowiedzą się, jakie są jej granice i kompetencje oraz jakie korzyści wynikają z nich dla mieszkańców i gości.

GZM, czyli Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia to najmłodsza metropolia w Europie i pierwsza taka instytucja w Polsce. Tworzy ją związek 41 miast i gmin zlokalizowanych w centralnej części województwa śląskiego. Jej obszar to ponad 2,5 tys. km2, a zamieszkiwana jest przez około 2,3 mln mieszkańców. Aby zbudować wiedzę o jej obszarach kompetencji, w „Misji Metropolia” wezmą udział:

  • Vlogerzy. Twórcy podejmują misję pokazania, czym jest GZM w ujęciu zrównoważonej, zielonej metropolii, transportu zbiorowego, nauki, gospodarki, inwestycji. Twórcy wcielą się w role edukatorów i będą w kontakcie z mieszkańcami.
  • Instagramerzy. Przedstawią atuty metropolii i jej rozwoju dopasowane do stylu prowadzonego kanału i stylu życia, jaki reprezentują. Osoby w wieku studenckim skupią się na ekologii, transporcie i nauce, zaś przedstawiciele rodzin na aspektach lifestyle’owych powiązanych z życiem rodzinnym.
  • Wysokozasięgowy influencer Radosław Kotarski. Zaprezentuje on, czym obecnie jest GZM, czym była w ujęciu historycznym oraz jakie korzyści odnoszą obecnie jej mieszkańcy.

Kampania organizowana jest w formie challange’ów

Kolejni twórcy rzucają innym zaangażowanym influencerom wyzwanie pokazania atutów GZM zgodnie z ich stylem i prezentowaną tematyką.

Metropolia po raz pierwszy sięga po taki sposób promocji regionu. Wyzwania zaprezentowane przez twórców mają aktywizować mieszkańców i pokazywać atuty życia właśnie tutaj.

– Po raz pierwszy sięgamy po narzędzie, jakim jest influencer marketing, by promować zalety życia na terenach Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Po kampanii informacyjnej realizowanej za pomocą kanałów tradycyjnych przyszedł czas na bardziej nowoczesne myślenie o marketingu regionu. Wierzymy, że internetowi twórcy są bliżej odbiorców, przez co są wiarygodni. GZM ma wiele do zaoferowania w obszarach edukacji, gospodarki czy transportu. Chcemy burzyć stereotypy i pokazać, że jesteśmy nowoczesnym miejscem do nauki, pracy, życia codziennego i umiemy o tym nowocześnie opowiadać – mówi Daria Kosmala, dyrektor departamentu marki i komunikacji GZM.

W kampanii wezmą udział m.in.:

  • Radosław Kotarski,
  • Krzysztof „Jankes” Jankowski – prezenter radiowy i telewizyjny,
  • Jolanta Szymańska – dziennikarka i youtuberka,
  • Karol Werner – autor bloga „Kołem się toczy”,
  • autorzy kanału „5 sposobów na”,
  • Filip Nowobilski – Duży w Maluchu.

Kampanię przygotowała agencja marketingu influencerskiego BrandLift.

  • 1
Influencerzy będą promować GZM

Influencerzy będą promować GZM

15 września 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.09.2022

Obsługa klienta generuje przychody – raport Salesforce

W 28% przedsiębiorstw działających w Polsce za zarządzanie obsługą klienta odpowiada osoba z kierownictwa najwyższego szczebla. Jest tak, ponieważ obszar ten nabiera strategicznego znaczenia w warunkach niepewności gospodarczej. Jednocześnie 58% przedsiębiorstw działających w Polsce postrzega obsługę klienta jako czynnik generujący przychody. Takie wyniki przynosi raport Salesforce „State of Service”.

14 września 2022