GZM i kampania z influencerami - Marketing przy Kawie
Influencerzy będą promować Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię (GZM)
  • 0
  • 1
15.09.2022

Influencerzy będą promować Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię (GZM)

Radosław Kotarski, Krzysztof „Jankes” Jankowski, Jolanta Szymańska, Karol Werner – to niektórzy z influencerów promujących GZM. Celem kampanii jest zbudowanie marki metropolii oraz wiedzy o niej. Odbiorcy dowiedzą się, jakie są jej granice i kompetencje oraz jakie korzyści wynikają z nich dla mieszkańców i gości.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56226 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

15 września 2022

14 września 2022