0 1 0 0 0 16.09.2021Globalne agencje reklamowe i marki alkoholowe z inicjatywą uregulowania influencer marketingu w reklamach alkoholuŚwiatowi producenci piwa, wina i napojów spirytusowych oraz globalne agencje reklamowe, PR i influencer marketingu łączą siły, aby określić standardy odpowiedzialności w wykorzystaniu influencerów w reklamie alkoholu. Deklaracje podpisały m.in. Carlsberg Group, Pernod Ricard, Diageo, Dentsu, McCann czy Publicis Groupe.
0 6 0 0 0 16.09.2021Największe sieci handlowe łagodzą skutki inflacji dla klientów – pokazuje badanie „Koszyk zakupowy” ASM Sales Force AgencyInflacja w sierpniu osiągnęła w Polsce poziom najwyższy od dwudziestu lat. Sieci handlowe najwyraźniej postanowiły złagodzić nieco wzrost cen zauważany przez klientów, wprowadzając szereg akcji promocyjnych, w tym pod hasłem „Back to school”. Jak wynika z najnowszego raportu „Koszyk zakupowy” ASM Sales Force Agency, średnie ceny analizowanych produktów spadły w sierpniu o 2,4% wobec lipca. Zakupy spożywcze przez Internet są wciąż najdroższe. Auchan znalazł się ponownie na pozycji lidera w rankingu najtańszych sieci handlowych.
0 1 0 0 0 16.09.2021Stanowisko Rady Przedsiębiorczości wobec kolejnej wersji projektu ustawy podatkowej do Polskiego ŁaduRada Przedsiębiorczości zaprezentowała stanowisko wobec kolejnej wersji projektu ustawy podatkowej do Polskiego Ładu. Odniosła się do niego krytycznie. Jak wskazuje, projekt dowodzi „braku poszanowania przez rząd zasad poprawnej legislacji oraz przejrzystości i przewidywalności systemu podatkowego”.
1 1 0 0 0 16.09.2021Daniel Craig jako James Bond w reklamie Heinekena30 września odbędzie się długo wyczekiwana premiera filmu „Nie czas umierać”, ukazującego kolejne przygody Jamesa Bonda. Z tej okazji odtwarzający główną rolę Daniel Craig wystąpił w reklamie marki Heineken, która jest partnerem produkcji.
0 2 0 0 0 15.09.2021YouTube Works Awards – zgłoszenia przedłużone do 19 wrześniaTermin zgłoszeń do YouTube Works Awards został przedłużony do północy 19 września. Tym samym uczestnicy zyskują dodatkowe 4 dni, aby ich kampania mogła wziąć udział w pierwszej polskiej edycji konkursu. Do konkursu organizatorzy zapraszają agencje marketingowe, mediowe, kreatywne, a także marketerów i twórców niezależnych, w tym youtuberów. Udział jest bezpłatny.
0 1 0 0 0 15.09.2021Pep+, czyli transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwojuStrategia Pep+ (Pep Positive) to nowa, strategiczna transformacja PepsiCo w kierunku zrównoważonego rozwoju. Obejmuje wszystkie obszary działalności firmy. To sposób producenta żywności i napojów na wytyczenie nowego kursu dla swojej działalności operacyjnej.
0 7 0 0 0 15.09.2021Pierwszy Ikea Festiwal, czyli wirtualna podróż po domach z całego świata16 września rozpocznie się pierwszy globalny, 24-godzinny online Ikea Festiwal. W jego ramach artyści, projektanci, DJ-e, szefowie kuchni oraz wiele innych utalentowanych osób zamienią swoje domy w wirtualną scenę, otwierając tym samym drzwi do nowych doświadczeń.
0 1 0 0 0 15.09.2021KPR SAR sygnatariuszem manifestu „Film dla klimatu”Polska branża audiowizualna włącza się w działania zmierzające do neutralizacji swojego wpływu na środowisko. Rusza inicjatywa „Film dla klimatu”. Ma to być pierwszy krok w stronę systemowych zmian w trosce o planetę.
0 1 0 0 0 15.09.2021Salony Agata z nową agencją PRSieć sklepów z meblami i wyposażeniem wnętrz Agata wybrała w przetargu nową agencję PR. Od września kompleksową obsługą działań komunikacyjnych marki zajmuje się Big Picture. Współpraca ma charakter długofalowy.
0 1 0 0 0 15.09.2021Na skutek pandemii wartość rynku mody i dóbr luksusowych zmniejszyła się o jedną piątą. Badanie DeloitteŁączna wartość sprzedaży 81 firm z branży mody i dóbr luksusowych wyniosła w roku fiskalnym 2019 prawie 633 mld dol. – wynika z raportu „Global Fashion & Luxury Private Equity and Investors Survey 2021”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. Pandemia zahamowała rozwój rynku, a najbardziej ucierpiała sprzedaż luksusowych rejsów oraz obroty hoteli i restauracji.